hitokiri Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Samsung er i vindet om dagen. Nå pumper produsenten ut nok en tynn 3G-telefon, som har flere praktisk funksjoner under panseret. Les mer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Greie spesifikasjoner. Jeg synes at denne og den andre veldig tynne fra Samsung ikke har det beste designet, selvom de er tynne. Dimensjoner: 11,2 x 5 x 8,4 cm, 71 gram Hmmm.. Det var en lett telefon til å være 8 cm tykk. Bare et plastskall? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg synes ofte dere skriver om intern minne på litt feil måte. Her høres det ut som at det er en negativ ting at mobilen har mindre internminne men støtte for minnekort. Tenker man over det og ser på 2 gb mot 20 mb så ser man selvfølgelig at det er best med minnekort, men formuleringen får det til å høres negativt ut. Ser ellers ut som en finfin telefon. Skulle gjerne sett en samsung som bare kunne ringe og sende meldinger, og som var tynn som ingenting annet. Kameraklumpen ødelegger hele X820 synes jeg. edit: Pluss, per i dag får man vel ikke 2 gb sd micro? Endret 3. september 2006 av arehei Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Dimensjoner: 11,2 x 5 x 8,4 cm, 71 gram Hmmm.. Det var en lett telefon til å være 8 cm tykk. Bare et plastskall? 6791134[/snapback] *rettet* Lenke til kommentar
BlueRose Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg synes ofte dere skriver om intern minne på litt feil måte. Her høres det ut som at det er en negativ ting at mobilen har mindre internminne men støtte for minnekort. Tenker man over det og ser på 2 gb mot 20 mb så ser man selvfølgelig at det er best med minnekort, men formuleringen får det til å høres negativt ut. Ser ellers ut som en finfin telefon. Skulle gjerne sett en samsung som bare kunne ringe og sende meldinger, og som var tynn som ingenting annet. Kameraklumpen ødelegger hele X820 synes jeg. edit: Pluss, per i dag får man vel ikke 2 gb sd micro? 6791737[/snapback] Jo en kan få kjøpt 2 GB MicroSD. Det har de i allefall på Netshop og Spaceworld. Hadde ikke behov for mer enn 1 GB selv da jeg kjøpte mitt minnekort. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Okay, ikke ille. Da er det bare prisguiden som ikke har fått det med seg Lenke til kommentar
BlueRose Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Okay, ikke ille. Da er det bare prisguiden som ikke har fått det med seg 6793707[/snapback] Nope, er ganske bra. Netshop har minnekortet til like under 800,- kroner Spaceworld er dyrere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg