Simkin Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hva er default cl_interpolate i cs source? drev å prøvde meg litt frem, men nå husker jeg ikke hva den sto på som default hva bruker dere? har problemer med små hakking (ikke linja, og ikke fps drop), og setter jeg interpolate til 0, så ser det ut som jeg har konstant 20fps.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Hvis du skriver bare cl_interpolate, og for den saks skyld hvilke som helst konsollkommandoer, uten noen verdier etterpå, får du opp en beskrivelse av hva den gjør, og hva som er minste, største og standard verdi. Red.: Ok, det jeg skrev i sted er visst ikke helt rett; man får ikke vite minste, største og standard verdi for alle kommandoene. Standard er uansett 1, for cl_interpolate, som i effekt betyr «på». (cl_interpolate er en boolsk verdi.) Det cl_interpolate skrur av og på, er interpolering (utjevning) av bevegelser. Hvor langt tilbake i tid det skal hentes data å interpolere med, styres av cl_interp. Endret 2. september 2006 av Lisø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå