roht Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har Ace Combat til PS2, anbefalast på det sterkaste Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har Ace Combat til PS2, anbefalast på det sterkaste 6797796[/snapback] Ja den siste utgaven? Lenke til kommentar
roht Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Squadron Leader er det eg har, eg trur nok det kjem eit nytt Ace Combat i desse tider, men det er mykje av den same ulla... Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde over 300 PSX spill totalt så blir litt for mange å ramse opp alle. 300? Snakker vi orginale spill da eller litt brente cd'er også 6794805[/snapback] Orginale. Jeg brukte så si alt av konfirmasjonspenger på PSX spill. Så byttet jeg spill flittig på Spiderman også. 6796498[/snapback] Jeg må si jeg er imponert Har du mange av de enda, eller? Forresten noen andre her som hadde tull med sin PSX maskin og endte opp med å måtte sette den sidelengs eller opp ned for å funke? Min funka elendig etterhvert, greide ikke laste inn spilla osv, så snudde jeg den sidelengs og den funka perfekt (ja faktisk enda)! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hehe, jeg også måtte ty til å stille den sidelengs. Til slutt måtte den være opp ned mellom to tårn med Donald Pocket for å funke! :!: Har det første Air Combat her i huset et sted . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Eg som sagt måtte snu den opp ned. Men ja, eg har sett konsollene sidelangs,opp-ned,på skrå og i alle mulige vinkler opp igjennom årene Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gran Turismo Driver Driver 2 Destruction Derby 2 Tekken 2 Music 2000 Spice Girls-spillet Og selvfølgelig en haug med Demo-CD'r på størrelse med bibelen. Spilte de i filler helt fram til neste kom ut. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 lol... jeg kom til å huske hvordan søskenbarnet mitt drev på før... Han spilte på psx'en sin hver dag i over ett år UTEN minnekort. Når han skulle legge seg så lot han bare playstationen stå på hele nattet tror nok jeg trygt kan si at psx'en hans har stått på samlet i over to år... Det "verste" er at den ikke har tatt noen skade av det og går fremdeles som ett skudd i rayman, crash, gt1 osv... prøv og gjør det med en 360 du Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) PSX-en var rimelig robust ja. Min har blitt mishandlet en del i løpet av den tiden jeg virkelig spilte på den. Det er et under at dekslet ikke har blitt knust etter alle slagene den har fått. Det samme gjelder kontrollen, jeg har prøvd å vri den i stykker, klemme den i stykker og slått den i stykker når jeg virkelig har palgdes i spill. Men kontrollen viker like bra nå som den gjorde da jeg fikk maskinen. Det eneste som tok knekken på min PSX var at jeg rota bort en kabel til hovedkortet (den som kobler kontrollene til hovedkortet). Tror nesten jeg blir nødt til å finne en donor PSX. Endret 4. september 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 kontrollene til playstation skal ha skryt, gjelder og dualshock 2 kontrollone.. bedre kvalitet skal du lete lenge etter..min høres det ut som om noe er løst inni der for der rasler litt inni der, men den fungerer som berre fy.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bare synd Sony kontrollerne aldri har vert særlig ergonomiske av seg Etter at eg fikk min Slim,må eg si at kontrollernen egner seg veldg bra til FPS spilling,men er fortsatt ikkje heilt fan av måten stikkene sitter på,liker det bedre slik det er på xbox kontrollern,men det funker godt nok likevel. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Sparks: Jeg kjenner også noen som gjorde det med PSX. Han syntest absolutt ikke at han trengte noe minnekort Men så fikk han seg PS2, og etter å ha gjort det samme med den holdt den såvidt ut litt over en uke. Da var det rett over til minnekort Nei, vi må nok ofre litt for bedre Hardware virker det som Mala: Jeg lånte en PS2 i sommerferien, og jeg fikk sjokk av hvor fantastisk vanskelig det var å sikte i både BLACK og Killzone til PS2 Da var det stas å komme tilbake til 360 kontrolleren. Bra at SONY forbedrer stikkene til PS3 sin kontroll. Endret 4. september 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kan også huske PSX, jeg og en kompis satt oppe hele natta med Twisted Metal, fett spill Men jeg husker enda bedre min erfaring med PS2! Kjøpte en PS two for å spille GTA:SA, men endte opp med å selge spillet og PSen til to i klassen! Hvem var dette ? =] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Eg fikk ein PS2 Slim av dama for noen uker siden,og dte var ein drøm å spille Killzone sånn sett. At spillet har sikte problemer er påpekt i anmeldelser,men selve kontrollsystemet er bra lagt opp. Men å spille GT på PS2 var ein ødelagt opplevelse i forhold til bilspill på 360. Måtte rekonfigurere heile kontrollskjemaet i GT før eg var nøgd,dvs gasse/bremse med L2/R2. Litt sånn så på PGR3. Men disse er jo ikkje analoge da,men det funker da Men ja, har faktisk leiket litt med tanken på å kjøpe FF7 bare for å prøve å virkelig sette meg inn i kampsystemet der altså. eg vil like det,men eg har mine tvil. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Mala: Joda, Killzone har jo bra kontrollskjema. Men jeg liker ikke de analoge stikkene Syntest de ikke er så presise som jeg skulle ønske de var Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men å spille GT på PS2 var ein ødelagt opplevelse i forhold til bilspill på 360. Måtte rekonfigurere heile kontrollskjemaet i GT før eg var nøgd,dvs gasse/bremse med L2/R2. Litt sånn så på PGR3. Men disse er jo ikkje analoge da,men det funker da Du bør heller spille GT med å gasse/bremse med høyrestikka, da blir det mer trinnløst og du kan f.eks. bremse svakt, ettersom det er vanskelig å få til med de andre knappene på PS2 pad'en. Men aller best er jo et 900 graders Logitech Driving Force Pro ratt da, men det er litt dyrere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nei det å gasse/bremse med stikka var ein tapt sak det også,men det funger ypperlig å bruke det til nøden når man gasser/bremser med skulderknappene syns eg. Men det var totalt fraværende å bruke fast. Men dette er da vitterlig subjektivt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg kan også huske PSX, jeg og en kompis satt oppe hele natta med Twisted Metal, fett spill Men jeg husker enda bedre min erfaring med PS2! Kjøpte en PS two for å spille GTA:SA, men endte opp med å selge spillet og PSen til to i klassen! Hvem var dette ? =] 6800487[/snapback] Det vet jeg absolutt ingenting om. Så forresten noen nevne spillet In Cold Blood her tidligere. Husker når det kom, var mye prat om at det ville bli på høyde med Metal Gear Solid, mener faktisk å huske at det var ganske store forventninger til det. Jeg spilte ikke så mye av det selv, men anmeldelsene var vel heller middelmådige. Men Syphon Filter, det var gøy. Husker godt det elektrosjokkvåpenet. Endret 4. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ja de første Syphon Filter spillene var herlige. Tror eg og ein kamerat drepte den eina demo plata pga. SF. Kansjkje å ta litt hardt i men...Uansett så var det skikkelig omba spill. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 In Cold Blood ja...husker det var mye hype rundt det i Offisielt Norsk Playstation Magazine! Mener det fikk karakter 6 i anmeldelsen! Huff, jeg var hekta på det bladet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå