Vorpal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som husker Ape escape da? Eller Jade Cocoon? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Ape Escape har jeg ikke spilt så veldig mye, men har da prøvd det litt. Synes det virker som et ålreit spill. Spillet gjør i alle fall min dag lysere. EDIT: Innlegg nummer 2000. Endret 3. september 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ape Escape har jeg ikke spilt så veldig mye, men har da prøvd det litt. Synes det virker som et ålreit spill. Spillet gjør i alle fall min dag lysere. EDIT: Innlegg nummer 2000. 6794452[/snapback] Har runna Ape escape 1,2 og 3 jeg. Bare fordi jeg syntes 1'ern var mega kul. Resten er langt ifra like bra. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Playstation var kanskje ikke den mest fantastike ytelesesmessig, men det er da spillene som gjør konsollen. Og det er med stor glede at jeg drar fram mine gamle psx1 spill fra øverste hylle og emulerer dem på min GP2X! 6794296[/snapback] På den tiden var den fantastisk. Var ikke sånn grafikk på arkademaskiner engang, ihvertfall ikke på PC. Den herjet vilt for seg selv i 5år. Det er ganske sterkt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Playstation var kanskje ikke den mest fantastike ytelesesmessig, men det er da spillene som gjør konsollen. Og det er med stor glede at jeg drar fram mine gamle psx1 spill fra øverste hylle og emulerer dem på min GP2X! 6794296[/snapback] På den tiden var den fantastisk. Var ikke sånn grafikk på arkademaskiner engang, ihvertfall ikke på PC. Den herjet vilt for seg selv i 5år. Det er ganske sterkt. 6794561[/snapback] Må si meg enig. PSX holdt følge med PC-er helt til spillene begynte å kreve Pentium 3. Ingen PC laget i 1994 ville klart Tomb Raider 5, NFS: Porsche 2000, og andre spill som for sin tid hadde god grafikk. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde over 300 PSX spill totalt så blir litt for mange å ramse opp alle. 300? Snakker vi orginale spill da eller litt brente cd'er også Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jade Cocoon ja...et av de rollespillene på PSX jeg gjerne skulle ha spilt! Prøvde demoen, syns det virka interessant med det at du kunne ale opp egne monstre osv. Ape Escape var jo fantastisk! Lenke til kommentar
roht Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jade Cocoon det var genialt! Hugser eg spelte ein demo av spelet heile tida for å få eit skikkeleg bra beist. Synd at eg aldri kjøpte fullversjonen... Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ape escape var digg ja! Selv om det som lokket meg til å fortsette å spille ape escape var ikke selve spillet, men de små spillene man fikk tak i når man hadde fått tak i så å så mange ting Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Er det nå man skal føle seg gammel? 6791354[/snapback] Gammel? Du er ikke gammel før du kan mimre om dagene på gutterommet med Speccie'n vettu vel Mine PSX spill: Europeiske PAL: 007 The World Is Not Enough Barbie Race & Ride Blazing Dragons Broken Sword 2: The Smoking Mirror Castlevania Chronicles Command & Conquer Crash Bandicoot Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back D Dead or Alive Digimon World 2003 Dino Crisis Dino Crisis 2 Discworld Discworld Noir Disney's Dinosaur Disruptor Epidemic Excalibur AD 2555 Extreme Snow Break Fade to Black Fear Effect Fear Effect 2: Retro Helix Final Fantasy Anthology Final Fantasy Origins Final Fantasy VI Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Galerians Grandia Harvest Moon Back to Nature Harry Potter og De Vises Sten Heart of Darkness In Cold Blood In Cold Blood (Press release kit) Jackie Chan Stuntmaster Kensei Sacred Fist Killing Zone Karzy Ivan Legend of Dragoon, The Legend of Kartia Legend of Legaia Lifeforce Tenka Mary Kate and Ashley Crush Hour Mary Kate and Ashley Magical Mystery Mall Micro Machines V3 Oddworld: Abe's Oddysee Parasite Eve II Puchi Carat Ridge Racer High-Spec Demo Ridge Racer Type 4 Skull Monkeys Soulblade Spyro 2: Gateway to Glimmer Star Ocean: The Second Story Tony Hawk's Skateboarding Vagrant Story Wild Arms X-Files, The Amerikanske NTSC: Arc The Lad Collection Beyond the Beyond Chrono Cross Chrono Trigger Dragon Warrior VII Final Fantasy Tactics Lunar 2 Special Demo Persona Sayuki Journey West Suikoden 2 Tales of Destiny 2 Vandal Hearts Vanguard Bandits Wild Arms Pre-Builds (No region coding): Alone in the Dark 4: The New Nightmare Asterix Mega Madness Evil Dead Funcom Presents: (et eller annet bike spill) Sheep Dog 'n' Wolf Tintin Endret 3. september 2006 av Captain_Nintendo Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ah...mimretråd, så koselig! Husker jeg fikk min PlayStation i brusdagsgave. Kjøpte to spill samtidig; Street Fighter EX plus alpha og FIFA. Fikk chippa den ganske raskt da, og fikk fatt i mange billige spill. Husker jeg hadde Syphon Filter 6 mnd før det ble utgitt i Norge. Hadde aldri hørt om det da jeg kjøpte det, snakk om positiv overraskelse! Spillet var jo genialt! Kjøpte mange playstation-blader med demoer i. Har ingen anelse hvor mange ganger jeg spillte igjennom Metal Gear Solid demoen før jeg fikk skrapt sammen nok cash til å kjøpe det. Gode tider. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ah, jah. Metal Gear Soild demoen var jo bare knall! Runna det flere ganger og gledet meg til den dagen jeg hadde nok penger til å kjøpe det. Jeg kjøpte det aldri Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Husker mitt første spill. Det var Wipeout. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Første spillet mitt til playstation nfs3: hot puiruit fulgte meg langt inn i ps2. husker eg hadde en slosskamp på skolen om hva som var best av Playstation og N64. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Første spillet mitt til playstation nfs3: hot puiruit fulgte meg langt inn i ps2. husker eg hadde en slosskamp på skolen om hva som var best av Playstation og N64. 6796215[/snapback] Var dette kamp om beste spill på konsollene eller om grafikken? Og hvem vant? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Må le når jeg leser alle som sier "PSX var kanskje ikke så imponerende grafisk" og "I den tiden var ikke alt folk tenkte på grafikk". Det var jo akkurat det som var så fantastisk med maskinen, grafikken forhold til alt man hadde sett tidligere på konsoller, og hva den tids pc'er kunne tilby. PSX var langt mer imponerende teknisk i forhold til sin tid enn det feks. X360 er i dag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Ah, jah. Metal Gear Soild demoen var jo bare knall! Runna det flere ganger og gledet meg til den dagen jeg hadde nok penger til å kjøpe det. Jeg kjøpte det aldri 6796201[/snapback] Metal Gear Solid var ett av de spillene jeg kjøpte nettopp fordi jeg hadde spilt demoen. Spilte den om og om igjen, det var herlige tider. Ape Escape husker jeg også. Det var sånn at man var nødt til å bruke analog-sticken til å bevege seg, man kunne ikke bruke piltastene. Husker det var litt uvant i starten. Endret 3. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mine PSX spill:*snip* Mary Kate and Ashley Crush Hour Mary Kate and Ashley Magical Mystery Mall *snip* 6795883[/snapback] WTF? Hva slags sjanger hører disse spillene hjemme i? Wrestling? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde over 300 PSX spill totalt så blir litt for mange å ramse opp alle. 300? Snakker vi orginale spill da eller litt brente cd'er også 6794805[/snapback] Orginale. Jeg brukte så si alt av konfirmasjonspenger på PSX spill. Så byttet jeg spill flittig på Spiderman også. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Orginale. Jeg brukte så si alt av konfirmasjonspenger på PSX spill. Så byttet jeg spill flittig på Spiderman også. 6796498[/snapback] Ah, nå minnet du meg om Spiderman på PSX. Damn som jeg var dilla på det spillet, runna det minst 20 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå