Gå til innhold

PlayStation mimretråd - for oss som har/hadde PSX

Nevnarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Ahh psx :love:, husker enda de mange timene jeg brukte framfor den konsollen.

Det første spillet mitt var Vigilante 8, sinnsykt gøy bilspill som var genialt

å spille to player på co-op eller mot hverandre.

Det andre spillet jeg fikk meg er det som sitter meg nærmest til hjertet.

Dino Crisis, Elsket story'en og mulighetene med ammo og fiksing av våpnene,

Har runda det 10 ganger måtte jo få alle sluttene, klærne til Regina og granatkaster'n.

Dino Crisis 2 var også ganske bra selv om de hadde gått bort i fra survival horror

delen, story'en sluttet med en stygg cliffhanger :cry:.

Road Rash 3D eneste skikkelig gøy'e motorsykkel spillet jeg har spillt, genialt å

slå motstanderne ned av motorsykkel'n med balltre og kjetting :).

Silent Hill, sykt skummelt, husker jeg og noen kompiser skulle spille det på tur

endte med at jeg satt og spillte halve spillet alene (fikk mareritt i 2uker etterpå).

Det er disse spillene jeg husker best, noen har jeg ennda DC og DC 2 er det ikke

en ripe på mens Road Rash 3D er jeg ikke så heldig med (lånte d bort og fikk det tilbake

med en stor bit brekt av plata :( )

Lenke til kommentar

Fikk meg PSX (eller PSOne, den lille) alt for sent, til jul lenge etter PS2 ble sluppet.

Hadde ikke mange spillene, bare Harry Potter og De Vises Stein (helvettes bøttekott!), Chicken Run, men jeg lånte Tekken 3 og Spyro 3 av fettern og hadde det gøy med de. I ettertid har jeg lånt FFIX og FFVIII av kusina mi fra samme stedet som fettern. Etter God of War og GT5:P må jeg se til å begynne på Spyro 1 som jeg må spille på emulator takket være Amerikanerne og deres "Never The Same Color"...plukket det opp i en bruktsjappe i Sandefjord...

Lenke til kommentar

Hadde PSX ja, ble überglad da jeg fikk GTA! :D

Hadde vel 10 spill, Metal Gear Solid og Carmageddon er de eneste jeg husker.

Men klarte å ødelegge PSX etter ett år elns, de tre kulene som holdt disken ramla av og hele snurredingsen snurra av :p

Endret av Oakis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...