Shivan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Var utrolig mange gode spill til PSX! Verdt å nevne er: Breath of Fire III Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Battle Arena Toshinden (Var det virkelig så dårlig grafikk på det spillet?) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Xenogears Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Grandia Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Også samtlige Final Fantasy spill, Metal Gear Solid, Tekken, Syphon Filter, GTA, Ape Escape, Gran Turismo, Destruction Derby, Cool Boarders, Crash Bandicoot, Moto Racer, Tomb Raider 1 & 2, Twisted Metal, Fighting Force (noen som husker det? ), Time Crisis (med G-con 45 pistolen eller noe), og Vigilante 8. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Battle Arena Toshinden ja....husker eg hadde ein demo av det på den første Demo 1 discen som fulgte med konsollen. Eg DIGGET musikken i den demoen. Så var litt tøft at man kunne putte discen i CD-spilleren å høre på musikken Forøvrig var demoen ganske digg! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Battle Arena Toshinden ja....husker eg hadde ein demo av det på den første Demo 1 discen som fulgte med konsollen. Eg DIGGET musikken i den demoen. Så var litt tøft at man kunne putte discen i CD-spilleren å høre på musikken Forøvrig var demoen ganske digg! 7533026[/snapback] Det med at man kunne spille av musikken fra spillet ved å sette discen i en cd-spiller, funka på flere spill også. Blant annet Tekken 3 og Grand Theft Auto. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) PlayStation ja, det har det blitt en del av hos meg etterhvert: Endret 22. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Xenogears Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7532917[/snapback] Elsker dette spillet. Det og Star Ocean 2 er favoritter for platformen. Føler meg imidlertid litt uvedkommen i denne tråden, spilte alltid PSX hos kamerater. Det nærmeste jeg kommer konsollen selv er emu. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) den daul analog kontrollen er jeg glad for at jeg har enda. jeg vurderte og gi den bort en gang når jeg var mindre pga den var litt stor for hendene mine da , men takk og lov for at jeg ikke gjorde det nå som den har blitt så skjelden Endret 22. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ah, husker den analogkontrollen med dype groper på analogstikkene. Den var veldig tung å holde i også om jeg ikke husker feil. Hadde den aldri selv, men var mye hos en kamerat og spilte. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 den daul analog kontrollen er jeg glad for at jeg har enda. jeg vurderte og gi den bort en gang når jeg var mindre pga den var litt stor for hendene mine da , men takk og lov for at jeg ikke gjorde det nå som den har blitt så skjelden 7559337[/snapback] Den er sjelden ja, har vel en tredje analog modus den som tilsvarer den doble flystikke saken som ble utgitt tidlig i PS1 fasen (få spill som støtta dette). Ser du har teipa ledningen til den, gjort noe modifiseringer? Du kunne ta noen andre bilder av den? Skulle likt å se R og L knappene, samt hvor lange de holdegrpene er i forhold til en vanlig dualshock. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Så det har altså vært endel modifiseringer på kontrollene til playstation, og ikke bare to? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er vel ingen som har et klipp med introen på PSX der Sony logoen dukker opp? MAX nostalogi å høre den igjen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Jauda. Original PlayStation Startup Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 joda her: ps1 boot up Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) en som kom meg i forkjøpet .... nei jeg har ikke gjort noen modifiseringer sier bare "katt" Endret 23. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hvordan ble ps til? se på dette historien til playstation video del 1 del 2 del 3 Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Uff. Husker jeg spilte FF IX, hadde spilt i timesvis da jeg skulle skifte til cd3, men den funka ikke... Jeg var ikke happy da altså Kjenner jeg må få tak i den cden nå! Ellers var det Gran Turismo og Twisted Metal II det gikk i her i huset! The good old days Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Drar frem denne godtråden igjen iom at man kan peise spilla inn på PSP i disse dager. Er det noen som har gått steget og børstet støvet av gamle svisker for å endelig runde de emulert på PSP'en? Jeg har fått GT2 av en kompis og importerte den rett inn. Så nå skal det kjøres.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) ahh satt på need for speed 3 hot pursuit på ps1'en min kjente minnene og god-følelsen strømmet gjennom meg det minner meg også på åssen nfs egentlig skal være , men husker noen av dere showcase modusen Endret 6. januar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hadde mange timer med PSX og spill som rayman, croc og spyro Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) denne glapp ut av hendene mine i går debugginstation det var en fyr som biddet høyere enn det stramme ps3 budskjettet mitt kunne tåle. forbanna franskmann den sjansen tror jeg ikke at jeg får igjen Endret 12. januar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå