Barkster Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Har hatt en intens pipelyd i pc'n hver dag siden jeg kjøpte meg en Mist 500W fra Microplex denne lyden kommer nøyaktig klokken 01:18 og varer i ett minutt eller noe i nærheten. Pipelyden er av typen man ikke finner ut av hvor i pc'n den kommer fra med en gang og piper i ca. 10sek og blir stille for så å begynne igjen. Noen som har opplevd lignende? Endret 2. september 2006 av Barkster Lenke til kommentar
pian Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jess. Temmelig tilsvarende. har hatt problemet med min fortron 400W SE, sinnsykt høyfrekvent piping som kommer når maskina blir varm. umulig å lokalisere, jeg forsøkte å koble ut alt mulig på maskina,endte opp med å teste annen psu - bingo. har derfor bytta den ut nå. skal sende fortronen i retur, håper bare den piper i testbenken deres! Lenke til kommentar
Uhlan Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jess. Temmelig tilsvarende. har hatt problemet med min fortron 400W SE, sinnsykt høyfrekvent piping som kommer når maskina blir varm. umulig å lokalisere, jeg forsøkte å koble ut alt mulig på maskina,endte opp med å teste annen psu - bingo. har derfor bytta den ut nå. skal sende fortronen i retur, håper bare den piper i testbenken deres! 6928774[/snapback] Har lignende problem her og, installert Sapphire Radeon X1900XT i maskin med 375W PSU; ved spilling av feks oblivion/gothic3 piper maskinen innimellom, 2ggr i minuttet eller så, antar det er skjermkortet som 'overtrekker' strømreservene? Viften på kortet går som besatt. Skal iallefall ha ny strømforsyning pronto! Og ny kjølevifte! Håper det fikser saken! Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har nøyaktig det samme problemet, min piper nøyaktig kl 00.20 og varer fra 1-15 min. Jeg sendte min i retur og trodde såklart problemet var løst når jeg fikk en ny. Men neida den piper forstatt like mye og like høyt. Håper noen har en løsning på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå