Suncurtain Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 900T8 Burnout Har kjøpt en 900 t8 selv, tror dere jeg kan få til liknende resultater? Og hva tror dere vedkommende har gjort for å få den så sterk? Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) lavere komp, mer ladetrykk, mer bensin, skikkelig motorstyring, annen kam, sterkere råder, større intercooler osv osv. Blir jo bare gjetting. Det er sikkert gjort en god del med motoren vil jeg tro. Hvis du vil klarer du nok å få tilsvarende effekt, kanskje mer også hvis man vet hva man holder på med Hvis du bare skal ha litt røyk så klare du nok det sånn som bilen er fra fabrikken. Med dårlige nok dekk klarer til og med min (late) bil å burne i 2.gir Endret 2. september 2006 av Erik Braseth Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Girkassene på saab er også kjent for å ikke tåle så veldig mye, så skal du drive mye burning burde du skaffe deg et helt lager med kasser eller skaffe en forsterket. Lenke til kommentar
TD04 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 sjekk www.saabturboclub.net , der får du svar på hva du trenger for å børne sånn. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 sjekk www.saabturboclub.net , der får du svar på hva du trenger for å børne sånn. 6795033[/snapback] Var der jeg fant linken, kommer nok ikke til å trimme den såpass at jeg må skifte noe. Noen som vet om det går fint å sette in en 16 valve motor isteden for 8 valve'n? Kommer ikke til å få sove innen jeg får hentet bilen tirsdag Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du burde glede deg:) Disse bilene går bra orginalt! Men noen som vet om noen svenske sider med saab biler? Har hørt at du ikke skal kjøre så hardt på 1-2 gir vis du har over 400nm! Dvs 240-250hk! Fattern har lyst på 9000 turbo med rundt 250hk, det er bare morro bil, sånn at du kan kjøre fra ungdommen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå