mESA Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har hatt 0 problemer med PES5, har hatt ZA lenge. Men no i dag krysset jeg av for etterllannet når jeg skulle gå innpå spillet. Jeg var sikker på at jeg allowa noe slik at jeg slapp meldingen flere ganger, men no kommer jeg ikke innpå spillet. Rote rundt i ZA er ganske irriterende, noen som vet hva jeg kan gjøre? Uten å reinstallere spillet elns. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan prøve å opne ZoneAlarm, velge Program Control og Programs. Då skal du få fram ei lang rekke med program som ZoneAlarm har lagt til. Finn spelet ditt, og trykk delete. Neste gong du skal starte spelet, godtar du meldinga frå ZoneAlarm Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hmm... Det hjalp ikke. I begynnelsen var det sånn at det bare gikk utav spillet automatisk, men det utviklet seg til at det ble svart skjerm så måtte jeg restarte maskina. At jeg fjernet PES5 i ZA hadde ingenting å si. Må fortsatt restarte:/ Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har opplevd det same sjølv. Utruleg irriterande, men no fungerar det fint for meg da.. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hmm... du vet ikke hva som er problemet? Hvordan det fixes? Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 høyre klikk på ikonet nede i høyre hjørne.. Game mode og så answer all alerst with allow.. minimer vinduet... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Prøv det Norwegian_patriot sa Aldri sett den før Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Game-mode funker ikke. Funker heller ikke om jeg går utav ZA. Edit: No går jeg automatisk ut i windows. Skrudde v Smart Defence Advisor, da kom det opp beskjed når jeg gikk innpå spillet. Men uansett, allow eller disable så detter jeg utav i windows. Endret 4. september 2006 av MeSa Lenke til kommentar
mESA Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Siden det ikke er noen som leser tråden mer...Bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå