endrebjo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skal lage middag til tre sultne gutter her. Hvor mange personer kan man fø på 2x500g Findus wok-blanding og 750g kyllingfilèt? Det står ingenting om antall personer på wok-blandingen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg og dama pleier å bli mette på 1x500g + 1 kylling, da er det også litt igjen, begge spiser ganske godt. Så med drikke ved siden av så burde jo det kunne bli akkurat eller nok. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er det ikke vanlig å regne ca. 250-300g kjøtt pr. person? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 endrebjorsvik: 2x 500g Findus + en økonomipk 750g kylling er akkurat midt i blinken Edit: Dere kan jo til og med hive oppi no wok-nudler også + ris Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Var dessverre ikke helt nok. Jeg ble ihvertfall ikke skikkelig mett (og jeg tok nok også mest ). Det så egentlig ut som at det var latterlig mye kylling, men så var det visst ikke så mye mat allikevel. Kanskje vi er en litt storspist gjeng (tre gutter fra 14-18 år). Var ganske sulten på forhånd. Blir nok ris inntil neste gang. Godt tips oysfaerg! Men godt var det ihvertfall. Endret 2. september 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var dessverre ikke helt nok. Jeg ble ihvertfall ikke skikkelig mett (og jeg tok nok også mest ).Det så egentlig ut som at det var latterlig mye kylling, men så var det visst ikke så mye mat allikevel. Kanskje vi er en litt storspist gjeng (tre gutter fra 14-18 år). Var ganske sulten på forhånd. Blir nok ris inntil neste gang. Godt tips oysfaerg! Men godt var det ihvertfall. 6791136[/snapback] Blir så sinnsykt mye mer mettende med en gang du har ris oppi. Laga wok her en dag og var litt småredd for at vi ikke skulle bli mette. Blei stappmett og det var mer mat igjen. Kjør på med ris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå