karohild Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg lurer på hvilken kabel jeg trenger for å koble min bærbare pc til tv`n? En link til en side hadde vert toppers Håper noen kan svare meg RASKT på dette.... haster litt.... Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du trenger en S-videokabel forutsatt at TVen støtter dette. Hvis ikke, kan du kjøpe en med scart-ende. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Så trenger kanskje du å poste tråden din en annen plass også da! Lenke til kommentar
karohild Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Så trenger kanskje du å poste tråden din en annen plass også da! 6795077[/snapback] oi, du var ikke nådig du visste ikke den var komt her på "skjermkort og tv kort" !! så vet du det Men kanskje du kan fortelle meg hvordan jeg flytter evt. sletter emnet? Det hadde jo vert det beste Endret 3. september 2006 av karohild Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Rapporterer emnet Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Finnes alltid en tulling som skal tjene seg noen Innlegg på å henge seg i slikt, når en "nybegynner" legger inn noe! Hva om man faktisk trodde det hadde noe med SKJERMKORT å gjøre?? Relativt fort gjort å gjøre den "tabben" der. Du som "erfaren" innleggs-samler burde oppføre deg bedre... @topic: Du trenger, som nevnt, enten en s-video kabel eller en Phono-kabel, for kompositt. Mange nyere Bærbare har også DVI ut, og hvis du har en flatskjerm, så kan du bruke dette! Lenke til kommentar
karohild Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Finnes alltid en tulling som skal tjene seg noen Innlegg på å henge seg i slikt, når en "nybegynner" legger inn noe! Hva om man faktisk trodde det hadde noe med SKJERMKORT å gjøre?? Relativt fort gjort å gjøre den "tabben" der. Du som "erfaren" innleggs-samler burde oppføre deg bedre... @topic: Du trenger, som nevnt, enten en s-video kabel eller en Phono-kabel, for kompositt. Mange nyere Bærbare har også DVI ut, og hvis du har en flatskjerm, så kan du bruke dette! 6799798[/snapback] Takk sirandrew214 Klekkus får no bare gjøre det han/hun vil. Det var iallefall ikke meningen at klekkus skulle ta dette feil plasserte innlegget så inn på seg !! håpløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå