Rinox Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 hei! Lurer nå på om noen har prøvd å importere harddisker fra kina for å få de billigere? Takker for svar Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor mye regner du med å spare på det? Tviler på at du sparer noe som helst når fraktutgiftene er betalt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Frakt fra Kina er neppe så dyrt som en skulle tro. Jeg bestillte 600 gram varer fra Hong Hong for en stund siden og pakken var frankert med 99HK$ (ca 80 norske kroner). Ellers så er jeg enig i at det neppe er noe særlig å spare på det. Prisene er ganske hardt presset og dermed relativt like begge plasser og norsk moms må man jo betale uansett. Frakt + fortollingsgebyr spiser fort opp gevinsten. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg tror du må bestille ganske mange for at det skal lønne seg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå