Gå til innhold

Elprice, er de treige?

fox

Anbefalte innlegg

Bestilte N80 i ca 2tiden på mandag, men mobilen har ikke blitt sendt ut ennå. Utrolig dårlig, spesielt når de har mobilen på lager!

Det tar kanskje lengere tid pga jeg skal beholde nr mitt og bytte abonnement.. Men forventet likevel at de skulle sende den ut inne onsdag men nei.. Så sendte jeg mail og spurte, fikk svar at de skulle se på det på torsdag ergo sende den på torsdag/fredag. Men likevel har den ikke ennå sendt ut.. Utrolig treig av dem!

Mvh en skuffet gutt! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte N80 i ca 2tiden på mandag, men mobilen har ikke blitt sendt ut ennå. Utrolig dårlig, spesielt når de har mobilen på lager!

Det tar kanskje lengere tid pga jeg skal beholde nr mitt og bytte abonnement.. Men forventet likevel at de skulle sende den ut inne onsdag men nei.. Så sendte jeg mail og spurte, fikk svar at de skulle se på det på torsdag ergo sende den på torsdag/fredag. Men likevel har den ikke ennå sendt ut.. Utrolig treig av dem!

Mvh en skuffet gutt!  :mad:

6790429[/snapback]

Jeg bestilte min N73 der, jeg skiftet ikke opperstør, men abbonement ble skiftet, det tok c.a 5 dager før jeg fikk abbonementet på mobilen og dagen etterpå fikk jeg mail om at mobilen var på vei. Dagen etter det igjen fikk jeg mobilen :)

Lenke til kommentar

Mvh en skuffet gutt!  :mad:

6790429[/snapback]

Hvis du byttet til annen leverandør så kan detta litt tid siden foregående operatør ofte tar seg god tid og drøyer lengst mulig.

Lenke til kommentar

når de sier at mobilen vil bli sendes inne 24timer.. men tar litt lengere tid pga abonnement. Da vil det ta maks 3dager.. Trenger seriøst mobilen :(

Kanskje litt for desperat, men jeg forventer faktisk at jeg skulle få den før idag :p

Lenke til kommentar

hehehehehe.

Kanseller kjøpet og bestill hos en annen leverandør - det er gjerne det enkleste :).

Morro at det står "på lager" når varen faktisk ikke er det. Villedende markedsføring?

Finnes butikker som selger den under 3000,- med binding mot telenor fri 120 feks.

Lenke til kommentar

Er fattig, har kun 3700kr og må ha djuice nonstop siden jeg kun sender sms..

Hvis du veit om et eller annet sted som har n80 på lager og selger den mindre enn 3700kr med djuice nonstop.. så SIFRA! takk :)

Endret av fox88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...