Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Er det noen som vet om noen kjente feil/mangler på Yamaha Tundercat 600cc 98 mod? Jeg tror ikke det skal være noe slik jeg har hørt. Er det noen som vet når neste storservice må taes etter 38 000 km? Takker for alle inspill angående denne sykkelen uansett hva dere har å si Endret 2. september 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har lite formening om feil på sykkelen, men Yamaha er viden kjent for ventil tikking... ikke at det gjør noe, men den er der.. MEN kjøre opplevelsen kan jeg si noe om.. Den er smooooth. Liten, nett og med 600 livlige cc. meget leken, men pass deg.. de små horna i panna kommer fort med ett slikt leketøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har lite formening om feil på sykkelen, men Yamaha er viden kjent for ventil tikking... ikke at det gjør noe, men den er der.. MEN kjøre opplevelsen kan jeg si noe om.. Den er smooooth. Liten, nett og med 600 livlige cc. meget leken, men pass deg.. de små horna i panna kommer fort med ett slikt leketøy 6791063[/snapback] Hehe Men snakker du erfaringsmessig om thundercaten eller generelt 600cc klassen? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hehe Men snakker du erfaringsmessig om thundercaten eller generelt 600cc klassen? 6791263[/snapback] TC er ikke som hvilken som helst 600cc nei 600cc gennerelt er morsomme å kjøre, men TC tar ting litt lenger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Høres jo bra ut i forhold til hva du skriver og hva jeg har lest. Har også lest at denne sykkelen har vunnet priser over årets sykkel i 98. Har du hatt CBR før? I så fall, hvordan er den i forhold til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå