Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kan noen forklare for meg hva er meningen med denne tråden ? ps. vær rask, har dårlig tid og skal stenge denne her Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Kan noen forklare for meg hva er meningen med denne tråden ? ps. vær rask, har dårlig tid og skal stenge denne her Meningen med tråden er å manipulere myten om Chi. Slippe fantasien sin løs å fantasere om det Er det også mot reglene nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kan noen forklare for meg hva er meningen med denne tråden ? ps. vær rask, har dårlig tid og skal stenge denne her 6797522[/snapback] LOL there is none! Steng it! Steng it now! LOL Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Min chi kommer ut i form av små rosa elefanter, hva gjør jeg feil? De spiser opp potetgullet mitt. =( 6797382[/snapback] Vanlig nybegynner problem, hadde samme i starten, bare overse dem, å mediter mere 6797406[/snapback] Jammen hva med all maten min? Jeg er suuulten. 6797429[/snapback] Bare tren på å bruke chi'en din du..så når du enderlig mestrer den, er mat det minste problemet du trenger å bry deg om...for da har du ingen problemer Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kan noen forklare for meg hva er meningen med denne tråden ? ps. vær rask, har dårlig tid og skal stenge denne her 6797522[/snapback] Har ikke ledd så godt på lenge :!: Men, for å svare på spørsmålet, ikke steng tråden, chi elskere må jo også ha sitt tilholdssted :!: Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Newt32 får min nominasjon til årets bruker. Soleklart. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det mulig å fokusere sin Chi så begge parter får en forsterket orgasme under samleie? Få en lysende grønn kuk som får alle damer til å sprute og hyle av glede? Isåfall vil jeg gi det her en sjanse Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Chi Power closes teh doors.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg