goliatmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 kult, så for å leve opp tilchien min så burde jeg prøve å ta over verden^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 så hva er forskjellen på hvit og svart? Det sies at svart var ond og hvit var god. Dette er noe som kom etter Chi, altså noe de "oppdaget" litt etterpå. Jeg har ikke så god peiling på akkurat det der. Kanskje du er litt ond da, hvem vet 6795405[/snapback] Etter avataren din å dømme, goliatmo, vil jeg tro at en beksvart chi passer deg godt Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Awesome, I just kinda like used my chi, to shit like a 40cm long torpedo, like two meters up in the air... and my impression was like: " "+" "+" "+" " = I fuckin' love Chi Powers Endret 3. september 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Noen her som har sett Kung Fu Hustle? Skal jeg poste en litt lang sloss-scene der de bruker en god del Chi? Endret 3. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Chica bonita og Chipsssssss Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen her som har sett Kung Fu Hustle? Skal jeg poste en litt lang sloss-scene der de bruker en god del Chi? 6797275[/snapback] ja har sett den...kommer jeg også til å kunne lage den hånden han bruker til å kverke styggingen? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 I Star Wars bruker de også mye chi. 'Use the Chi Luke' Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 ja har sett den...kommer jeg også til å kunne lage den hånden han bruker til å kverke styggingen? Det er Chi i vertfall. Et triks som du må hente fra himmelen, pluss at du må være "The One" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Min chi kommer ut i form av små rosa elefanter, hva gjør jeg feil? De spiser opp potetgullet mitt. =( Endret 3. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Min chi kommer ut i form av små rosa elefanter, hva gjør jeg feil? Tenker for mye på en gammel sang. Eller så har du problemer med å få den ut av underbevisstheten din, fordi du har hørt litt for mye på den. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Denne fyren bruker mye chi: http://www.youtube.com/watch?v=iiri9NsSYIU Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Min chi kommer ut i form av små rosa elefanter, hva gjør jeg feil? De spiser opp potetgullet mitt. =( 6797382[/snapback] Vanlig nybegynner problem, hadde samme i starten, bare overse dem, å mediter mere Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) hvorfor bruke din chi på disse noxagtene? fin øvelse er å bevege fokus opp og ned fra tærne konstant hvor du sitter, går etc til du kjenner det brenner i kroppen over lang tid. ut i armene og bein Endret 3. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Min chi kommer ut i form av små rosa elefanter, hva gjør jeg feil? De spiser opp potetgullet mitt. =( 6797382[/snapback] Vanlig nybegynner problem, hadde samme i starten, bare overse dem, å mediter mere 6797406[/snapback] Jammen hva med all maten min? Jeg er suuulten. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jammen hva med all maten min? Jeg er suuulten. Sett deg på kjøkkengulvet og lag maten din med Chi. Det har jeg gjort mange ganger når jeg ikke orker selv Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 så hva er forskjellen på hvit og svart? Det sies at svart var ond og hvit var god. Dette er noe som kom etter Chi, altså noe de "oppdaget" litt etterpå. Jeg har ikke så god peiling på akkurat det der. Kanskje du er litt ond da, hvem vet 6795405[/snapback] Etter avataren din å dømme, goliatmo, vil jeg tro at en beksvart chi passer deg godt 6795722[/snapback] Pass deg, ellers så pusher jeg mine komunistiske chi-soldater på deg! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Min chi kommer ut i form av små rosa elefanter, hva gjør jeg feil? De spiser opp potetgullet mitt. =( 6797382[/snapback] Vanlig nybegynner problem, hadde samme i starten, bare overse dem, å mediter mere 6797406[/snapback] Jammen hva med all maten min? Jeg er suuulten. 6797429[/snapback] drikk melk fra mora di den er rik på chi Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jammen hva med all maten min? Jeg er suuulten. Sett deg på kjøkkengulvet og lag maten din med Chi. Det har jeg gjort mange ganger når jeg ikke orker selv 6797448[/snapback] Jammen, jeg klarer jo bare å materalisere elefanter. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ikke alle som vill ha chi Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jammen, jeg klarer jo bare å materalisere elefanter. Javel, nå orker jeg snart ikke gi mer råd til noobs som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg