Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dette minner meg om Donnie Darko. Du minner meg om Donnie Darko. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dette minner meg om Donnie Darko. Du minner meg om Donnie Darko. 6792385[/snapback] Pfft. Donnie Darko suger ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dette minner meg om Donnie Darko. Du minner meg om Donnie Darko. 6792385[/snapback] Pfft. Donnie Darko suger ikke. 6792393[/snapback] Filmen, karakteren, trådstarter og tråden har det til felles. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Dette minner meg om Donnie Darko. Du minner meg om Donnie Darko. Pfft. Donnie Darko suger ikke. Hva mener du nå? Jeg og tråden min minner deg ikke om Donnie Darko fordi Donnie Darko suger ikke, men det gjør jeg og tråden? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 My karma just ran over your dogma, eller noe slikt. Bare hos meg ingen av bildene i spoilerne i første post ikke funker? Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Chi'en min er helt vill nå - isted gikk den helt uoppfordret til angrep på en genser! Hva skal jeg gjøre, O store Chi-mester? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 LVL 3 CJAIN LIGHTNIN! *POEW* *POEW* Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Chi'en min er helt vill nå - isted gikk den helt uoppfordret til angrep på en genser! Hva skal jeg gjøre, O store Chi-mester? Med en gang du har fått tak i den og prøver et triks blir Chi'en helt vill. Du må ikke stresse, med det første må du være viljesterk, og... nesten lat. Å være lat er en god måte å holde Chi'en i sjakk på. Så etterhvert kan du begynne å føle deg frem til hvor mye du kan ta i og ikke, sakte men sikkert presse fram litt og litt. Du må vise at du er herren over Chi'en din og at det er du som bestemmer, vær bestemt og ta godt i. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg lurer fortsatt på om det er noen som har fått bedre erfaringer ved la tomlene berøre hverandre mens de mediterer.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg lurer fortsatt på om det er noen som har fått bedre erfaringer ved la tomlene berøre hverandre mens de mediterer.. Ja. I begynnelsen er det lurt å ha kroppskontakt med seg selv. At du har henderne i sammen og føtterne i kryss, kan også være lurt å ha minst mulig klær på seg, da dette skaper en bedre effekt. Kroppskontakt gjør at du får en bedre sirkulasjon i korppen, og du får bedre kontroll. Så lenge du berører din egen hud med din egen hud gjør du prossesen med å kontrollere Chi'en din kjappere. Endret 3. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) *smüp* 6794775[/snapback] Er den deamon-resistant? Endret 3. september 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) http://www.bjwinslow.com/albums/restraints/straight_jacket_back.jpg Edit: Gjelder forsåvidt Tomat-Ulf også Endret 3. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) hvordan kan vi tappe bushs chi ja det er mer chi i fullkorn og frø enn i hermetiserte gråe erter det er mer chi i frisk skogluft enn det er inne på et røkerom jentene tar mannens chi etter endt orgasme som beviser menn gir kvinner tar full of chi/prana/mana/ etc no more chi left chi generator Endret 3. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg og fikk lyst til å tegne noen bilder rundt slike fenomener Først jeg som bruker telekinese på et eple: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her er jeg som får et clairvoyance: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her er jeg som healer: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Og til slutt: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): TEH DEMON FROM HEAVEN som har sex med et esel! Endret 3. september 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg og fikk lyst til å tegne noen bilder rundt slike fenomener Vi er kanskje like flink å tegne Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dette minner meg om "trevakt" for de som vet hvem jeg snakker om. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Dette minner meg om "trevakt" for de som vet hvem jeg snakker om. Ja hva med den brukeren? Hvorfor minner dette deg om han/hun? Endret 3. september 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva betyr det når chien min ser sort ut?Det sies at guder og djevler hadde hvit og svart Chi. Det er mulig mennesker har hatt det i årevis, kanskje bare en familiegenerasjon, og ikke vist om det. Hvis Chi'en din føles svart ut kan det hende du har goddomelige Chi-krefter, du må bare lære deg å pumpe dem i gang "... Be water my friend." 6791508[/snapback] så hva er forskjellen på hvit og svart? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 så hva er forskjellen på hvit og svart? Det sies at svart var ond og hvit var god. Dette er noe som kom etter Chi, altså noe de "oppdaget" litt etterpå. Jeg har ikke så god peiling på akkurat det der. Kanskje du er litt ond da, hvem vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg