Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet om man kan få ut musikken i spillet på en eller annen måte? Åpne det i et program av noe slag og lirke ut lydbiten av spillet Har prøvd å søke etter chanvala 1612. Ingen lykke Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Prøv å slå denne da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har klart max på alle nivåene på easy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Det er mulig å klare maks på nivå 2 og 3, eg går for gull! Endret 15. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har klart max på alle nivåene på easy. Jeg og, etter hverandre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hihi dette var gøy Lenke til kommentar
CQL Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Huff, Trådstarte bes herved i all fremtid å holde slike spill for seg selv. Skaper bare bry; som om jeg ikke har annet å holde på med... Level 1 på hard er relativt enkel å få perfekt: Level to kostet svette og tårer: Level tre har jeg enda ikke klart å få til =(. Regner med at det vil koste blod å få til det perfekt, siden det på slutten er helt umenneskelig. Et av mine bedre forsøk: PS: det er en bug i spillet som gjør at spilet legger feil sammenlagt, det gir deg dobbel poensum + at du får spille neste brett uten å ha fullført forrige. Klikk i spillet akkurat i det "Game Over" dukker opp, så inntrer buggen. Endret 7. september 2006 av CQL Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Huff, Trådstarte bes herved i all fremtid å holde slike spill for seg selv. Skaper bare bry; som om jeg ikke har annet å holde på med... Level to kostet svette og tårer: Level tre har jeg enda ikke klart å få til =(. Regner med at det vil koste blod å få til det perfekt, siden det på slutten er helt umenneskelig. Et av mine bedre forsøk: PS: det er en bug i spillet som gjør at spilet legger feil sammenlagt, det gir deg dobbel poensum + at du får spille neste brett uten å ha fullført forrige. Klikk i spillet akkurat i det "Game Over" dukker opp, så inntrer buggen. 6817888[/snapback] Ah, godt jobba, slutten på nivå 3 er ei hard nøtt å knekke ja. Trur eg må prøve ein dedikert flashspelar, går litt hakkete i Opera synest eg. Denne hoppe-over-brett-buggen er omtalt i nesten annankvart svar i denne tråden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kom igjen folkens! Kan ikkje la tråden dø heilt enda! Min rekord so far, har klart max på nivå 2, men ikkje på nivå 3, må vel være nokon som har klart det etterkvart? Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fikk full pott på første lvl. easy. Og nesten full pott på de to neste på easy. Hard var vanskelig. Men overlevde på bane en, men fikk game over på bane to:( Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Endret 10. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Syke, syke mann. Faen, når en kommer til rundt 85 sekunder på level 2 (hard), så blir det jo helt umulig. Har ikke kontroll på en ting! Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 for et evig genialt spill ! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 zeph, har du seriøst fått max poengsum? Det virker jo helt mongo. Får selv bare rundt 48k. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Klarte easy mode, game over på hard. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har klart full pott på alle på easy mode. Klart lvl 1 på hard, men 2 og 3 er jo helt umulig! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 zeph, har du seriøst fått max poengsum? Det virker jo helt mongo. Får selv bare rundt 48k. 6838650[/snapback] Kom ikkje flytande på ei fjøl for å sei det sånn. Hadde ein del rundar med 1, 2, 3 ringar for lite før den satt. Lenke til kommentar
CQL Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Damn, grattis Zeph. Du er vel ikke tilfeldigvis japaner? Klarer ikke mer enn rundt 53100 selv. Slutten er jo helt mongo. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 KNALL spill! Har ikke hatt det så morro med flashspill på mange år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå