Gå til innhold

Veldig kult japansk flash-spill (rytmebasert)


Bytex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, Trådstarte bes herved i all fremtid å holde slike spill for seg selv. Skaper bare bry; som om jeg ikke har annet å holde på med...

 

Level 1 på hard er relativt enkel å få perfekt:

 

post-66353-1157587554_thumb.jpg

 

Level to kostet svette og tårer:

 

post-66353-1157587616_thumb.jpg

 

Level tre har jeg enda ikke klart å få til =(. Regner med at det vil koste blod å få til det perfekt, siden det på slutten er helt umenneskelig. Et av mine bedre forsøk:

 

post-66353-1157587715_thumb.jpg

 

 

PS: det er en bug i spillet som gjør at spilet legger feil sammenlagt, det gir deg dobbel poensum + at du får spille neste brett uten å ha fullført forrige. Klikk i spillet akkurat i det "Game Over" dukker opp, så inntrer buggen.

Endret av CQL
Lenke til kommentar
Huff, Trådstarte bes herved i all fremtid å holde slike spill for seg selv. Skaper bare bry; som om jeg ikke har annet å holde på med...

 

Level to kostet svette og tårer:

 

Level tre har jeg enda ikke klart å få til =(. Regner med at det vil koste blod å få til det perfekt, siden det på slutten er helt umenneskelig. Et av mine bedre forsøk:

 

PS: det er en bug i spillet som gjør at spilet legger feil sammenlagt, det gir deg dobbel poensum + at du får spille neste brett uten å ha fullført forrige. Klikk i spillet akkurat i det "Game Over" dukker opp, så inntrer buggen.

6817888[/snapback]

Ah, godt jobba, slutten på nivå 3 er ei hard nøtt å knekke ja. Trur eg må prøve ein dedikert flashspelar, går litt hakkete i Opera synest eg. :hmm:

 

Denne hoppe-over-brett-buggen er omtalt i nesten annankvart svar i denne tråden. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...