Gå til innhold

Veldig kult japansk flash-spill (rytmebasert)


Bytex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser man det, der traff jeg også på buggen som gir deg Complete på lvl 2 hard selv om jeg fikk game over. Endelig fikk jeg teste lvl 3. Gikk ille fort ja :p

6799263[/snapback]

Hvilken bug? Jeg vil også teste lvl3 hard, men kommer meg ikke forbi 95sec på lvl2 hard.

 

edit:arrgh, 100!

edit2:Endelig! Jeg klarte stage 2, ignorer det oppom. ^^

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Ingen anelse hva som skjedde, plutselig fikk jeg bare Stage Cleared på lvl2 selv om jeg tapte. Kanskje det er lagt inn en slags modus som kicker inn hvis man failer et utall ganger.

 

Lvl 3 var jo bare loco. Får av og til Stage Cleared og Congratulations-skjermen opp selv om jeg dør etter 30 sek, så jeg tipper mange av disse screenshotene er fake.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nei...:roll:

 

Når du "dør", dvs mister alt "livet" så står det GAME OVER. Om du trykker på musetasten med ein gang så vil du kome til neste nivå og gjer du det samme på nivå 3 vil du få opp Congratulations-skjermen...har du eit screenshot med STAGE CLEARED er det godkjent, med mindre det er laga i Paint eller PS.

Lenke til kommentar

Wow, skjønte ikke dette helt på 1'ern, så jeg bare trykka rundt på ringene (holdte ikke musen inne) der. Men på den andre holdt jeg musen inne :)

 

1: 11000 (Max 13300)

2: 18228 (Max 24100)

3: 21161 (Max 24800) TOTAL: 50139

 

Blæh, dette var jo mega gøy, tror jeg prøver en gang til!

 

1: 12630 (Max 13300)

2: 19513 (Max 24100)

3: 13475 (Max 24800) TOTAL: 45618 (Dumme hoppende mus)

Her hoppa faktisk musen min opp i toppen av venestere hjørne noen ganger når jeg spillte.

 

Så, da prøver vi Hard mode!

 

1: .... 3496 og en fin "GAME OVER" etter 52 sekunder.

 

Yes da, kanskje påtide og øve litt her. Evt skru av alle programmene som står på og prøve igjen!....

 

1: 15000 elns (Husker ikke helt nå)

2: Gameover med EN ganger :(

 

Anyway, dette spillet skal pugges på!

 

EDIT: Wow, traff buggen på nivå 2 hard jeg også! Bare trykka med en gang jeg fikk gameover på nivå 2.

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...