Gå til innhold

Veldig kult japansk flash-spill (rytmebasert)


Bytex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er typen arkadespill i Japan der man står og dundrer på forskjellige knapper i takt med musikken tror jeg. Sånne er vanvittig populære der borte, mens det eneste vi har i arkadehallene i Norge er kjipe skytespill med et plastgevær. Eller bilspill.

 

Sjekk den karen her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=W_mIPt3JD64

 

Det er ikke fortfilm. Du hører folk snakker i vanlig tempo i bakgrunnen. Han spiller definitivt på Hard.

 

Edit: FAEN bomma bare på EN ring på level 1 på Easy.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Har klart rundt 40 sek på Lvl 2 hard. Nytter ikke å memorere det heller.

 

Edit: Dæven, kom til 50 sek.

Dobbeledit: nå er jeg i skuddet. 98 sek på lvl 2..slå den. Så DEILIG når det bare stopper opp i 10 sek, blir helt anpusten nesten.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Dette er typen arkadespill i Japan der man står og dundrer på forskjellige knapper i takt med musikken tror jeg. Sånne er vanvittig populære der borte, mens det eneste vi har i arkadehallene i Norge er kjipe skytespill med et plastgevær. Eller bilspill.

 

Sjekk den karen her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=W_mIPt3JD64

 

Det er ikke fortfilm. Du hører folk snakker i vanlig tempo i bakgrunnen. Han spiller definitivt på Hard.

 

Edit: FAEN bomma bare på EN ring på level 1 på Easy.

6790603[/snapback]

Fy faen så skills, typisk de jævla _____... :)

Lenke til kommentar

Damn jeg har alltid full grønn bar når jeg kommer til den aller siste biten, da ser jeg ikke sammenhengen og taper rundt 95 sek..har prøvd mere enn 10 ganger :p

Jeg tror de triple sirklene kommer i forskjellig rekkefølge hele tiden så man må fly mellom dem ellerno..ser ikke ut som du kunne hatt EN bom til før Game Over.

 

Hvordan er Final Stage på Hard tro? Eeeek.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...