dan2003 Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 En på forumet på battlefield1942.ea.com som sa at en burde i allefall ha 4 gb. ram for å få maksimal ytelese på Battlefield 1942. Dette nekter jeg å tro! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Driver du mye med spill ville jeg anbefalt 512. Og om du driver med mange tunge programmer til tider også. Som en annen sa burde du satse på cpu'en først. Ikke ofre de dyrebare ghz'ene mot litt ekstra RAM. Med ram kan du jo bare dytte inn en ekstra brikke uten stress. Lenke til kommentar
varebil Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 512 MB DDR holder i massevis til spilling i XP, og andre OS. Men har du en umenskelig tykk lommebok, er det "tøft" å ha mye ram, selv om du bare bruker 25% av det. Mye ram er tøft:D Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Dagens "minstekrav" blant forbrukere er vel 256 MB, men mye tyder på at dette kravet er på vei til å gå opp til 512 MB snart. 256 MB er egentlig nok for de aller fleste, men maskinen kan bli litt kortpustet i gitte sitausjoner. Tips? Gå for 512 MB så er du helt sikker på at det ikke blir for lite minne. Ingenting er vel kjedeligere enn at maskinen begynner å page ut på disk akkurat i det du er på vei til å knekke bossen på et eller annet brett i ett eller annet spill (hvor i f... kom den laggingen fra?)? Quote: Den 2002-10-29 17:10, skrev Goebbels:Ville nok hatt 512 ja. jeg for min del har et kontinuerlig minneforbruk på +- 430 mb i vanlig windows bruk , synes det er mye (opera bla. sluker hos meg)..W2k.. Uff, det er nok på tide å starte med litt prosess-kveling. Skal vedde på at du har en rekke programmer som kjører prosesser i bakgrunnen som du overhodet ikke har bruk for. Normalt ligger min PC med XP på ca. 100-110 MB. Før brukte jeg Win2k og lå på ca. 90-100 MB. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Tja.. Ville vel egentlig kjøpt 3GB Corsair XMS3500. :razz: For dere andre, så ville jeg ha kjøpt MINST 512MB PC2700. Kanskje ta steget opp til PC3200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå