Gå til innhold

Nye GoW bilder. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Har ikke bestemt meg om jeg skal ha dette ennå. Når jeg først fikk sett spillet hadde jeg litt lyst, men syns det ser kjedeligere ut for hver gang jeg ser det. Virker litt repetivt.

Tror jeg skal lese en del omtaler og slikt før jeg bestemmer meg. Ser ikke på dette som et "må ha" spill for min del.

6797716[/snapback]

Egentlig litt enig. Får litt doom 3 følelsen igjen. Men kanskje bare det er meg som er lei av space-shootere med div monstere og en maxi-tøff hovedperson :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt lei disse idiot sci-fi shooterene. Men gears of ser ut til å ha ok nok våpen for min intresser,litt feeling og ikkje altfor "way out design" Men repetivt,muligens. Og det tror eg kan bvli spillets største svakhet,ja og dersom AI ikkje er heilt på trynet da.

Lenke til kommentar

Jeg har 360 og er egentlig ikke så veldig spent på denne titelen. Vet liksom ikke helt, den type skytespill pleier ikke være helt min stil. Men det ser jo unektelig bra ut. (som alle spill som bruker unreal 3 motoren) Men får vel vente til det nærmer seg release for så å lese noen reveiws etc.

Vil ha god story på det. Noe som er litt spennende.

Men har egentlig ikke store forventninger annet en at det skal se veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Tror multiplayeren blir GeOWs sterkeste side. Singleplayeren blir sikkert OK den, men det er multiplayerdelen som har fått mest oppmerksomhet til nå.

6798968[/snapback]

Jeg tror det motsatte.

I'd say our resources are split at roughly 70-30 on single player versus multiplayer.

SP blir genial, MP blir grei. :)

Endret av Mrtn
Lenke til kommentar

Syns det er en bra ting. Liker ikke spill som fokuserer på flerspiller når de skal levere en solid enspillerkampanje. Jeg går etter enspiller når jeg skaffer spill. Altfor få spill som leverer en god spillopplevelse i enspiller. Syns Half Life er en serie for seg selv.

Lenke til kommentar

Dette spillet blir absolutt et must for min del!

Skal nok forhåndsbestille så fort som råd :)

Men jeg håper de virkelig fikser Multiplayer... gidder ikke spille det i 10timer, for så å måtte legge det på hyllen, slik som jeg gjør med altfor mange spill

Lenke til kommentar
Syns det er en bra ting. Liker ikke spill som fokuserer på flerspiller når de skal levere en solid enspillerkampanje. Jeg går etter enspiller når jeg skaffer spill. Altfor få spill som leverer en god spillopplevelse i enspiller. Syns Half Life er en serie for seg selv.

6799432[/snapback]

Eg også er ein av de som virkelig setter pris på ein soldig single player del i spill,ein god MP del ser eg på som ein bonus.

Lenke til kommentar
Mye hype betyr desverre ikkje at spillet vil leve opp til forventningene, tvert i mot.

6809540[/snapback]

Er jo ikke verre enn at man skrur ned egne forventninger til spillet da. Må ikke bite på hype-kroken vettu :)

6809565[/snapback]

Men er det alle som klarer dette da? Det er det nok aldri.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de få (tydeligvis) som ikke syns det er noe spesielt med GoW, syns det ser ut som et spill man går lei etter 30 minutter. Grafikken er bra den, men det er det meste av next-gen spill som kommer.

Utenom det, så ser det bare ut som man gjør det samme hele tiden, veldig repetivt, ingen videoer jeg har sett har indikert at man gjør noe annet enn å løpe fram til dekning, titte ut og skyte, repeter til alle fiender er døde, så beveg deg til neste dekning og gjør det samme igjen. Så har du muligheten til å gi noen basic ordre til teammates.

Ser rett og slett ut som det bare er det samme hele tiden, og det byr ikke på noe nytt.

Men om spillet overrasker meg, så er det bare bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...