B4stian Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva skjer hvis jeg kjøper noe fra ebay til ca. 300$ og jeg aldri får varen... er det noe håp da? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Paypal er bare en pengeoverføringstjeneste om sikrer deg ikke for svindel. Det er som å overføre penger fra en konto til en annen via banken bare lettere. Er Ebay som må sikre deg mot svindlere. Veit ikke hva Ebay gjør for å hindre dette... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Et lite innspill: Ebay eier Paypal, så tror de har nogenlunde tilsvarende brukeravtaler, uten at jeg vet altfor mye om dette. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Finnes avtaler og lignende ja. F.eks hvis du ikke har fått varen etter så og så lenge så kan du søke eller kontakte Paypal om å få tilbake pengene. Beste tipset er å gå på Ebay og spørre der. Du får svar med en gang av folk som har peil. Endret 3. september 2006 av Eulogy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå