EviLEddiE Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 1. Fant et par flasker vin i en av vinkjellerne på VILLAGE2. Hva skal jeg bruke disse til? Øker de stamina som ølet og brandyen? 2. Hvordan tar man Heinrich I? Har en mistanke at de 3 Dark Knights'ene må tas først... RTCW er et KONGESPILL...men ser også fram til Serious Sam: The Secons Encounter og SOF 2 når disse kommer... Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Ja, du må ta de tre gutta først. Ikke lenge igjen nå :smile: Lenke til kommentar
be321 Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 de tre er vanskligere en heinrich og trodde han var udødlig jeg...men et par panzerfaust ordna visst det... de vinflaskene du finner har jeg ikke peiling på hva du skal gjøre med...jeg lette overalt...men men...kanskje det bare var niste til agenten vår Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Vinen øker ikke stamina, kanskje det øker helsa? Man blir ihvertfall ikke full av å drikke dem (!) sånn som i Deus Ex :smile: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 Takker for alle tips... Heinrich og folkene hans var jo dritenkle... Brukte flammekasteren på de 3 Dark Knights samt alle andre zombiene, og Venomen på Heinrich selv. Hver gang Venomen ble for varm, svitsjet jeg over til Teslaen. Eneste virkelige trusselen kom fra alle de steinene som regnet ned etter Heinrich sitt spesialangrep. Men det hører med til historien at jeg spilte på enkleste vanskelighetsgrad...har nå begynt på mellomste. RTCW er ett av de få spillene jeg har lyst å spille om igjen etter å ha kommet gjennom det..! Lenke til kommentar
Ace902 Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Nei du treng ikke ta dei først, men de er en fordel! Bruk de stømvåpenet(husker ikke navnet) som er på tast 0. Når de er tomt Bruk Venom, dynamitt å flamme! Har greid det på medium, skal til med hard! Good Luck Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Har et spørsmål: scrollhjulet på musa mi (Logitech optisk) funker ikke i RTCW. Noen som har ideer om hvordan jeg kan få det til å virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå