chase Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tror det hadde blitt mye kulere med en ekte LCD skjerm i front... Blir litt begrenset med sånn viftestyringsskjerm, synes da jeg.. Petter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Har du noen planer om hvordan du skal feste fronten? (Bolter, lim eller sveising?) Hvor mange disker skal du ha? (har kanskje noen ideer om hvordan HDD-racket ditt kan se ut) Har du noen mulighet til å laste filen opp på nett en plass? Skal du ha noe vindu e.l.? 6806677[/snapback] Fronten skal boltes fast. 1stk HDD. Hvilken fil mener du? Skal ha vindu, men som jeg har nevnt før. Har jeg bare tegnet ned fronten enda. Tror det hadde blitt mye kulere med en ekte LCD skjerm i front...Blir litt begrenset med sånn viftestyringsskjerm, synes da jeg.. Petter 6807567[/snapback] Tror jeg også! Men finnes det egne programmer som kan styre og man kan velge hva som skal være på dem? Vil liksom ikke ha Windows der... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 K, kan se hva jeg får til å mekke i sketchup da. Tenkte på skp fila har du noen formeninger om hvilke bolter du skal ha da ? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Har egentlig ikke snøring på hvilke bolter jeg vil ha. Har ikke sett på noen enda. Om du har noen fine, Show me! Tegn så mye du ønsker, sett gjerne inn komponenter fra egne prosjekter o.l, men jeg kommer nok til å mekke og sette mitt eget preg på det! SketchUP-filen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tja hva med disse da? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=88450 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Tja hva med disse da? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=88450 6808908[/snapback] Veldig fine! Har du noen erfaringer med å polere dem? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Bare legge denne i Mine Innlegg, må få med meg når det blir Worklog, ser veldig bra ut, planene hvertfall! Enig med chase, hadde sett fett ut med en 5" Lcd-skjerm ellno, og kanskje noen potmetere + små runde hjul til viftestyring på en litt minimalistisk måte? Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Tror det hadde blitt mye kulere med en ekte LCD skjerm i front...Blir litt begrenset med sånn viftestyringsskjerm, synes da jeg.. Petter 6807567[/snapback] Tror jeg også! Men finnes det egne programmer som kan styre og man kan velge hva som skal være på dem? Vil liksom ikke ha Windows der... 6808281[/snapback] Nettopp det det gjør, man kan lage utseende i photoshop osv... Derfor vurderer jeg også en skjerm i front Petter Edit: Det heter samurize Endret 6. september 2006 av chase Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tja hva med disse da? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=88450 6808908[/snapback] Veldig fine! Har du noen erfaringer med å polere dem? 6808955[/snapback] Nja, men de er jo i rustfritt så de burde jo nesten se ut som chrom da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Noen nye bilder, HDDen skal festes med O-ringer. Og som sagt før, jeg gidder ikke tegne inn skruer. For å se Sketchup tegningen, rename til .skp casemod.txt Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Du skal bare vite det at disse turbine vifte bråker noe så inn i h£$€£te om det er slik som min gode venn har, han har godt så langt at han vurderer og kjøpe forlengels kabler til PC`n og sett den ut i gangen pga all støyen. Stilig med kult kabinett, men det er greit og ha et kabinett som ikke sprenger trommehinnene dine når viftene begynner og ta av. Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Du skal bare vite det at disse turbine vifte bråker noe så inn i h£$€£te om det er slik som min gode venn har, han har gått så langt at han vurderer og kjøpe forlengels kabler til PC`n og sett den ut i gangen pga all støyen. Stilig med kult kabinett, men det er greit og ha et kabinett som ikke sprenger trommehinnene dine når viftene begynner og ta av. 6829624[/snapback] Hvofor ikke bare bytte vifter, eller kjøpe seg en viftestyring? Petter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Du skal bare vite det at disse turbine vifte bråker noe så inn i h£$€£te om det er slik som min gode venn har, han har godt så langt at han vurderer og kjøpe forlengels kabler til PC`n og sett den ut i gangen pga all støyen. Stilig med kult kabinett, men det er greit og ha et kabinett som ikke sprenger trommehinnene dine når viftene begynner og ta av. 6829624[/snapback] Tviler på de bråker like mye som mine TT vifter på laveste hastighet. De bråker noe inn i h£$€£te så jeg er vant med bråk. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 chase: han har viftestyring, men når han spiller spill må viftene gå rimlig bra, og da blir det rimelig med bråk, men det er vell som zevs. sier, en vanesak. Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 chase: han har viftestyring, men når han spiller spill må viftene gå rimlig bra, og da blir det rimelig med bråk, men det er vell som zevs. sier, en vanesak. 6831572[/snapback] Ah, da er det 3 muligheter: Vannkjøling nye vifter Eller venne seg til bråket Petter Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 ser bra ut dette,men kan du ikke lage enworklog? selger de den sjermen i norge ogsp? den var tøff, kunne tenkt meg en. men kan du ikke lage en worklog? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Nja, er ikke sikker på om jeg gidder gjennomføre prosjektet. Har ikke penger. Kommer nok til å kjøpe meg et Lian Li, og heller modde og style det litt. Men for all del, gjør jeg alvor av planene, blir det selvfølgelig en worklogg! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Sånn går det til slutt for alle moddere - de dropper prosjektet og kjøper seg Lian Li (mange, hvertfall ) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Sånn går det til slutt for alle moddere - de dropper prosjektet og kjøper seg Lian Li (mange, hvertfall ) 7120354[/snapback] Stemmer Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 .. Og det beste er ofte det peneste (Lian Li ) Skal nok ha Lian Li med tiden jeg og, men jeg vet ikke når jeg vil få råd. Har et, nei, To prosjekter på hold, kanskje fler som er på planleggingsstadiet så jeg aner ikke når jeg skal få penger til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå