LarZen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Det er kommet et eventyr spill som vi kanskje burde sjekke ut, ex-Lucasarts & ex-Sierra artist Bill Eaken har laget bakgrunnene i spillet. Det er vist et episode spill så en kan laste det ned å kjøpe det via spillet. Jeg laster ned nå og kommer med litt info når jeg har testet det. http://theexchangestudent.com/ UPDATE: Da har jeg testet....ikke så mye en får spille før en må betale. Virker litt kult faktisk...er en slags Larry faktor over det hele. Du spiller en italiensk ung kar som skal til sverige for å studere...å sjekke damer selvf! Spillet koster 10€ som er ca 81kr..ikke så ille det egentlig. Episode 1 skal vare i ca 2-4 timer tror jeg det var. Jeg får vurdere om jeg skal kjøpe eller ikke. Om noen andre har gjort det og vil dele hvordan spillet er så hadde det jo vært bra. Endret 3. september 2006 av _LarZen_ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Ingen andre som har testet? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Har aldri hørt om spillet før, men skal ta en titt på det. Edit : Nei, dette var ikke helt min type spill. Men sikkert noen som kommer til å like det, verd å prøve ut hvertfall. Endret 5. september 2006 av The Very End Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå