Allsop musematte Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har plundra i flere timer nå. Jeg har en LG DVD 16x/40x spiller, Windows ME, InterVideo WinDVD V. 1.3 og Windows DVDPLAY. Når jeg starter en DVD-ROM kan jeg lese av fra den perfekt, men DVD film får pc'n til å låse seg. WinDVD sier at jeg ikke har noe lydkort i tilegg, men det virka før jeg formaterte. :sad: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 hva slags hardware har du? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Er nok os'et ditt som skaper ett eller annet problem, Men har du hente oppdateringene til ME. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Prøv et annet program enn WinDVD dah. Jeg og hadde problem med å spille av film, husker da at det var DVD softwaren som var feil.....så vidt jeg husker, tror jeg faktisk det var winDVD som var progget jeg brukte.. Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Har prøvd fire forskjellige DVD prog. nå : Spruce syzygy webDVD player, Windows ME DVDPLAY,ZoomPlayer og WinDVD. Ingen virker. Hardware: TerraTec 128 Lydkort Abit GeForce 2 MX-400 64MB Asus A7V-E hk Athlon 1.1 GHz 256MB Twinmos SD-RAM WD 40GB HD Software: Windows ME 100% oppdatert. Drivere til alt. Hva kan være galt? :/ Lenke til kommentar
sete Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 hei! jeg fikk problemer da jeg hadde brenneren på master og DVD på slave, alt ordnet seg med DVD på master. Kom gjerne med mere detaljerte opplysninger og beskrivelser av problemt, så kan jeg hjelpe deg :smile: Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 WOHAA! Takk, jeg har DVD'n på slave. Skal stille den om til master nå. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har også vært borte i det samme problemet, men da visste det seg att dvd platen var ødelagt. Men jeg vil selfølgelig anbefale å sette DVD spilleren som master først. Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har DVD'n på secondary master nå, men det hjalp ikke. Har også prøvd PowerDVD. Når jeg prøver å spille av en film låser pc'n seg. Ctrl-alt-delete, alt-f4 virker ikke. :sad: Hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå