hkallestad Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvilken antenne kontakt er det bak på linksys routerne/aksesspunktene? Jeg har en c-net antenne med RP SMA kontakt, passer den til linksys sine aksesspunkt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det kommer litt annpå hvilken router det er snakk om, Linksys selv har 2 forskjellige ektraantenner: HGA7S for R-SMA HGA7T for R-TNC Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Om du har WRT-serien har jeg bare sett TNC på disse, og dermed vil ikke antenne passe uten et adapter. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Om du har WRT-serien har jeg bare sett TNC på disse, og dermed vil ikke antenne passe uten et adapter. 6791464[/snapback] For å pirke litt, så er det snakk om RP-TNC (Remote Polarity TNC) plugger - kjekt å vite om man f.eks. skal handle deler på Elfa og lage antennekabel selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå