Rinox Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva skal jeg laste ned for å innstallere debian? Jeg har ikke internet på PC-en der jeg skal installere så jeg må laste ned alle filene. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 ftp://ftp.no.debian.org/pub/linux/debian-iso/ finn du filene du treng. Kva arkitektur du skal laste ned til veit ikkje eg, for det har du ikkje sagt noko om. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Hva mener du... Hva slags utseende? Er det det du mener? Endret 2. september 2006 av Rinox Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Til kva prosessor/maskin. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Det er en gammel windows 98 maskin... Skal jeg laste ned alle filene eller skal jeg bare laste ned en mappe? Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det er en gammel windows 98 maskin... Skal jeg laste ned alle filene eller skal jeg bare laste ned en mappe? 6789724[/snapback] Vi prøvar igjen. Kva type maskin er det? Kva prosessor er det i den? Reknar med at du sikkert skal ha i386 ettersom det mest sannsynlig er ein PI/II/III. Du lastar ned iso-filene og brenn dei som "bildefil" med brenneprogrammet ditt. For eks. Nero. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har en III prosessor. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Skal jeg laste ned alternate eller desktop? Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Intel Pentium III der altså. Last ned filene her med eit ftp-program, og brenn dei ut. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Ja, men når vi tenker i forhold til andre filer også... Skal jeg laste ned alternate eller desktop? Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Eg har ikkje peiling på kva du siktar til, men eg veddar ein høvding på at du skal ha desktop. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Når jeg går i ftp mappen til f.eks. fedora er det veldig mange iso filer. Disk1, disk2, disk3 osv. Hvilke filer skal jeg laste ned? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Men dere... Når det gjelder ubuntu.... Siden jeg har akkurat 128mb RAM og 128mb RAM også er minstekravet... Er det da mulig at om jeg prøvde alternate istedet for desktop så ville det virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå