uCtaudio Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Hei! Hva er minimums kravet for at du skal høre en post report? Har hatt en "break down" her... vet ikke hva som gikk galt, men nå starter asus p4p800-e brettet mitt ikke! skal jeg kunne høre voice'n med bare ram "koblet" til? uCtaudio Endret 2. september 2006 av uCtaudio Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Hva er minimums kravet for at du skal høre en post report? Har hatt en "break down" her... vet ikke hva som gikk galt, men nå starter asus p4p800-e brettet mitt ikke! skal jeg kunne høre voice'n med bare ram "koblet" til? uCtaudio 6789592[/snapback] For at du skal høre lyd ved oppstart trenger du et hovedkort med cpu, buzzer/høyttaler og strømboks Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg tror at det skal gå selv om cpu er defekt. Så strømforsyning tror jeg skal være nok. Men jeg ville ikke startet opp en pc uten minnebrikker. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
uCtaudio Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Noen som har hatt erfaring med asus kort og post report'voice?? Har bare koblet på strøm og ram. men hører ingen lyd/stemme i hodetlf... har hovedkortet tatt kvelden? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Heisann. Du trenger bare strøm og hovedkort, cpu/minne trengs ikke. Hovedkortet skal rapportere hva som mangler når du skrur det på. Lenke til kommentar
uCtaudio Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Hører ingen ting, så da er vell dritten kaputt da... kjøpe nytt da tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du må kople høyttaler til speaker utgangen som er sammen med de andre kontaktene til kabinett (power, reset, led osv), samt sjekke at voice post report er aktivert i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå