SKAÐI Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei er det noen her som veit hvor man kan få tak i store plexiplater ? Skal ha det til et bort, helst 1*1m eller større.... Takker på forhånd (ps. Hvis tråden er feil plassert så omplasser isteden for å stenge? ) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vel jeg for det jeg skal ha av broren min, men hos en glass-mester/selger kan du få plexi-glass er jeg nokså sikker på ... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vel, på Star Trek IV: The Voyage Home, så ga de en type en formel til et nytt materiale som var mye sterkere enn plexi i bytte mot plexiplater. Det gjorde de for å lage et akvarie til å ha hvalene, som de skulle frakte med seg til fremtiden, i. Nå vet ikke jeg om du skal bruke de til å bygge et akvarie, men du kan jo prøve å samme fremgangsmåte. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vel, på Star Trek IV: The Voyage Home, så ga de en type en formel til et nytt materiale som var mye sterkere enn plexi i bytte mot plexiplater. Det gjorde de for å lage et akvarie til å ha hvalene, som de skulle frakte med seg til fremtiden, i. Nå vet ikke jeg om du skal bruke de til å bygge et akvarie, men du kan jo prøve å samme fremgangsmåte. 6789804[/snapback] Hææææ Har sett den episoden/filmen men skjønner ike hva du snakker om Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Vel, på Star Trek IV: The Voyage Home, så ga de en type en formel til et nytt materiale som var mye sterkere enn plexi i bytte mot plexiplater. Det gjorde de for å lage et akvarie til å ha hvalene, som de skulle frakte med seg til fremtiden, i. Nå vet ikke jeg om du skal bruke de til å bygge et akvarie, men du kan jo prøve å samme fremgangsmåte. 6789804[/snapback] Takker for seriøse inspill da... Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg vet ikke hvor du kan få tak i plexiglass, men jeg vet at det koster en god del penger. Hva skal du bruke platene til? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg vet ikke hvor du kan få tak i plexiglass, men jeg vet at det koster en god del penger. Hva skal du bruke platene til? 6790078[/snapback] Hmm får i beste kvalitet tykkelse og nestenså stor størelse jeg vil gratis Spør hos en som selger glass eller en glass mester Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg vet ikke hvor du kan få tak i plexiglass, men jeg vet at det koster en god del penger. Hva skal du bruke platene til? 6790078[/snapback] Hmm får i beste kvalitet tykkelse og nestenså stor størelse jeg vil gratis Spør hos en som selger glass eller en glass mester 6790189[/snapback] Det har jeg lite tro på.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 For det av broren min som jobber for militære (spesial utdaning), men vel ok for vel ike klomper på over 10cm i tykkelse, men på 1x1m er ikke noe problem men det trenger jeg ikke ... Ikke noe problem med aluminim og kobber klomper heller ... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du stjeler de fra dusjkabinettet hjemme, eller fra busskur. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Vi skal bruke det til bordplate i russebil...Løfte plata opp noen cm fra kryssfiner plater som blir kledd i svart...Noe anna vi kan bruke? glass er uaktuelt... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 eller fra busskur. 6791088[/snapback] denne hadde jeg gått, det er enkelt, og det er gratis Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kan noen si hva en busskur er ? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 eller fra busskur. 6791088[/snapback] denne hadde jeg gått, det er enkelt, og det er gratis 6792918[/snapback] Ja, men problemet er at jeg bor på en øde plass..Der den eneste bua som hadde det blei ødelagt, så det endre med at de bare tok ned hele shitten... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ahh buss-skur skjønner Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ahh buss-skur skjønner 6793623[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ahh buss-skur skjønner 6793623[/snapback] Ja, for den var utrolig vanskelig å skjønne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå