magnusr Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Skal ha meg et kamera som er lett å bruke, bra bilde kvalitet og lite. Her er prioriteringene: 1. Bra biledkvalitet 2. Lite 3. Lett å buke. Se bort i fra pris. Hva bør jeg velge?? Takker for den hjelp som kan gis. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 V3 er det minste og mest elegante av disse to. Hvordan bildekvaliteten blir på kameraet vet vi ikke før de første testene kommer. MLW Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 tror nok jeg ville valgt en p9, den har stamina på batteriene sine, noe som gir vanvittig bra batteritid. den er 4 megapixler mot canon sine 3, er ikke sikkert på spekken til ixusen, men jeg tror den har bare 2x zoom, mens p9 har 3x, størreksen på p9 og ixus er ingnting å si noe på, begger er knallsmå. men p9 er vel et par lapper dyrere? Lenke til kommentar
magnusr Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 p9 koster ca 100 kroner mer. Se på http://www.komplett.no. Jeg bestilte p9. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå