Thomaes Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 klarte ikke helt å formulere problemet i emnetittelen, men problemet er da at etter at min søster arvet pc'n min, har den helt tilfeldig begynt å skrive "---------------------" osv hele tida! akkurat som om noen holder inne tasten hele tida! det tar sånn ca 10-15 minutter og så kommer det. har prøvd en del andre tastaturer, men ingen USB, bare PS/2, så det kan jo være et problem med porten da. enda et tegn på at det er et problem med HW'en er at når jeg fyrte opp knoppix så var det samme problemet der! helt merkelig! håper på et raskt svar. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hei! Noe slikt har jeg aldri hørt om før. Forsøk med å nullstille BIOS, eventuellt ny BIOS. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 hei og takk for svar. skal prøve å nullstille BIOS når jeg kommer hjem. det eneste jeg har oppgradert er skjermkortet, så det skulle vel ikke skape komplikasjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå