Mompen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Katten vår har vært borte i en uke, og i dag kom den tilbake igjen! Nå ligger den på fanget mitt og koser seg et bilde av den: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=83588 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Awww <3 Den ligner på min. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Veldig pen katt! Vår katt var også borte 1-2 uker i vinter. Trodde den var død. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 KAtten min døde i forrige uke, jeg fant den overkjørt litt utfor huset, hodet var halvt dratt av og det svimlet fluer rundt den...jeg kjente jeg ble trist og sint inni meg! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kondolerer... Velkommen til forumet, btw. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Katten vår var borte i nesten 2 uker i "ungdomstiden" sin. kom hjem sulten og med kloremerker på nesen. virka fornøyd. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Drept nabokatta, da? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Koselig at du fikk den tilbake, meget MEGET pen pusekatt du har der. Har 3 katter selv, og når de er borte over lengere tid blir jeg bare helt totalt engstelig i hele systemet og megaglad når den endelig kommer jeg. Synd å høre om katten din Toggepi, virkelig. Er så vanvittig vondt å miste kjæledyret sitt. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Drept nabokatta, da? 6790462[/snapback] Faktisk så gjorde den det. Naboen hadde to sånne rasekatter som dem tok med på utstillinger og vant priser med. katta vår tok å drepte den ene av den og skambitte den andre. det kom en forbanna nabo på døra vår den kvelden. trua med søksmål med minde vi steriliserte den. måtte da gjøre det, og nå er katta lat og feit. Endret 2. september 2006 av O.J Lenke til kommentar
ptta Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er det den som er i avateren din?^^ Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Katten min er hjemme dag ut og dag inn. Tror det er noe galt med den. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kjempesøt pus. Mange pubertale katter får det for seg at de bare skal stikke en tur, og kommer gjerne sluntrende tilbake et par uker etter, når de er leie av å klare seg selv og eierne har grått fra seg. Gledesscener følger. O.J: Hva slag psyko-katt er det? Det er sjelden katter kverker hverandre, men det er kanskje fordi hannkatter flest er kastrerte. Nabokatta til besteforeldrene mine ble spjæra opp av en villkatt da den var kattunge, men bestefar sydde den sammen igjen. Den døde av alderdom et normalt katteliv senere, men villkattens dager var talte da onkelen min fikk den på kornet med mauser'n (muligens litt overkill). Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Akuratt NÅ! Ligger den ene katten ved siden meg! Jentekatt Den har løpetid og vil bare kose! Endret 4. september 2006 av Almadora Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 For mange år siden, fant vi ikke igjen geita vår ved navn Geitulf... Etter ca. en måned, da naboen vår skulle røre litt i møkkadammen sin (han var bonde ja) lå jaggu lille Geitulf oppi. Stakkaren hadde drukna i kupiss... What a fantastic way to die Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Faen ta, jeg prøver å spise her ... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den følelsen når katten har vært borte en stund, og så kommer tilbake er bare Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bra at den kom tilbake! Flott når katter syntest de har det så bra at de kommer løpende tilbake etter en stund Katten min har vært borte et par uker noenganger, og både jeg og pappa engster oss etter et par dager, men blir sjeleglade da den tykke kosekatten returnerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå