Gå til innhold

Katten kom tilbake etter en uke!

Mompen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koselig at du fikk den tilbake, meget MEGET pen pusekatt du har der. Har 3 katter selv, og når de er borte over lengere tid blir jeg bare helt totalt engstelig i hele systemet og megaglad når den endelig kommer jeg.

Synd å høre om katten din Toggepi, virkelig. Er så vanvittig vondt å miste kjæledyret sitt.

Lenke til kommentar
Drept nabokatta, da? :wee:

6790462[/snapback]

Faktisk så gjorde den det. Naboen hadde to sånne rasekatter som dem tok med på utstillinger og vant priser med. katta vår tok å drepte den ene av den og skambitte den andre.

det kom en forbanna nabo på døra vår den kvelden. trua med søksmål med minde vi steriliserte den.

måtte da gjøre det, og nå er katta lat og feit.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Kjempesøt pus. Mange pubertale katter får det for seg at de bare skal stikke en tur, og kommer gjerne sluntrende tilbake et par uker etter, når de er leie av å klare seg selv og eierne har grått fra seg. Gledesscener følger. :love:

O.J: Hva slag psyko-katt er det? :D Det er sjelden katter kverker hverandre, men det er kanskje fordi hannkatter flest er kastrerte. Nabokatta til besteforeldrene mine ble spjæra opp av en villkatt da den var kattunge, men bestefar sydde den sammen igjen. Den døde av alderdom et normalt katteliv senere, men villkattens dager var talte da onkelen min fikk den på kornet med mauser'n (muligens litt overkill).

Lenke til kommentar

Bra at den kom tilbake! Flott når katter syntest de har det så bra at de kommer løpende tilbake etter en stund :)

Katten min har vært borte et par uker noenganger, og både jeg og pappa engster oss etter et par dager, men blir sjeleglade da den tykke kosekatten returnerer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...