longice Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Noen som har en lisensnøkkel å dele ut?? Har vist 12 dager igjen før mitt OS slutter å fungere... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Windows Vista er et Microsoft-operativsystem, det er også de som forvalter serienummere/installeringsnøkler.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Noen som har en lisensnøkkel å dele ut?? Har vist 12 dager igjen før mitt OS slutter å fungere... 6789162[/snapback] Hvis du har fått tak i Vista fra Microsoft har du også fått en nøkkel. Jeg har nøkkel, men den er ikke til å dele ut. De nøklene vi har kan kun brukes på et begrenset antall maskiner, og derfor kan du ikke regne med at folk deler ut nøklene sine. Dessuten vil Microsoft oppdage om vi sprer nøklene våre og stoppe videre deltakelse i beta programmer. Skaff deg din egen nøkkel, og ikke regn med at folk deler ut de nøklene de har. Lenke til kommentar
longice Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Noen som har en lisensnøkkel å dele ut?? Har vist 12 dager igjen før mitt OS slutter å fungere... 6789162[/snapback] Hvis du har fått tak i Vista fra Microsoft har du også fått en nøkkel. Jeg har nøkkel, men den er ikke til å dele ut. De nøklene vi har kan kun brukes på et begrenset antall maskiner, og derfor kan du ikke regne med at folk deler ut nøklene sine. Dessuten vil Microsoft oppdage om vi sprer nøklene våre og stoppe videre deltakelse i beta programmer. Skaff deg din egen nøkkel, og ikke regn med at folk deler ut de nøklene de har. 6792630[/snapback] Lov å gjøre et forsøk, alltids en eller annen dust som gir bort en uten å tenke seg om... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hyggelig av deg å kalle en (eventuellt fremtidig) person som er så grei å gi deg en nøkkel for dust Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ikke vanskelig å skjønne hvem som er dust her i hvert fall longice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå