AlecTBM Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg og en kamerat holder på med en side der folk kan laste opp musikk til en lokal server som skal spille av sangene etter en id som spesifiseres i en database. Problemet er at jeg må vite lengden på sangen når jeg laster den opp eller når jeg har lastet den opp. Det viktigste er at jeg får vite det. Noen som vet om en kode som sjekker lengden på en sang (mp3)? Takker for alle svar. PS. Dette er til et LAN Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kanskje du finner noe her eller her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du har og en PHP pakke som heter getid3 <getid3.sourceforge.net> som lar deg finne ut "alt" om en Mp3 fil, bruker det nå til å la php automatisk sortere mp3 filene jeg har og det fungerer glimrende Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 takker for den den funka fint med litt tilpassning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå