johnkey Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har en Tundra laptop med intern DVD+R/RW brennar. Kjøpte en bunke DVD+R plater no, men med det samme brenneprosessen startar kjem det opp feilmelding om illegalt medium... Brukar Nero Har ikkje prøvd med DVD-R, men det står jo +R i enhetsbehandling osv... Noken som har tips? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Opplever dette innimellom, men da bare brenner jeg først til et image på harddisken, og deretter brenner imaget etterpå. Da går det greit, for meg i hvert fall. For å brenne til et image velger du "Image recorder" i stedet for brenneren din. Bytt tilbake etterpå, og velg "recorder->burn image" Lenke til kommentar
johnkey Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Har prøvd å lage image no, og brenne det, men er berre det samme: 17:12:43 #23 DVDR -1046 File WriterStatus.cpp, Line 163 Illegal medium 17:12:43 #24 TRANSFER -24 File WriterStatus.cpp, Line 163 Could not perform end of Disc-At-Once 17:12:43 #25 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1655 Burn process failed at 4x (5 520 KB/s) 17:12:43 #26 Text 0 File Scsicmd.cpp, Line 406 SCSI not using temporary buffers 20 out of 20 temporary buffers allocated ?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har brenneren virket før? Bruker du samme type plater? Hva slags plater har du kjøpt nå? Lenke til kommentar
johnkey Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Trur ikkje eg har brent DVDer med den før. CD går fint. Kjøpte en 25 pk spindel Sony plater, har også prøvd med Fujifilm. Er det sjølve brennaren som ikkje virkar kansje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå