Gå til innhold

Hvorfor lager ingen det jeg vil ha?

Anbefalte innlegg

Pioneer har endelig kommet med en intern sort DVD-spiller som faktisk ser bra ut. Jeg var en stund redd for at jeg måtte kjøpe Samsungs spiller for ikke å skjemme ut det sorte Chieftec-kabinettet mitt. Plextor har også skjønt det, og leverer en sort CD-brenner. Men der stopper det.

Jeg vil ha en SB Audigy 2 Platinum, men ikke med en hvit breakoutbox. Jeg regner med at fargede kabinetter selger rimelig bra i forhold til hvite

blant de som kjøper denne typer produkter. Maskiner til kontorbruk er fortsatt grå, og kommer nok til å være det en god stund. En sort skjerm blir faktisk ikke TCO99-sertifisert, ettersom denne sertifiseringen krever at den er beige/grå!

Jeg kunne også tenke meg en intern smartkortleser, men kan ikke finne noen sorte. Alle breakoutboxene som Soyo leverer med sine HK er også hvite.

Microplex har i alle fall skjønt det. De leverer viftestyring i både beige, sort og sølv.

Kan det være så dyrt å levere noen utskiftbare frontdeksler i et par tre farger sammen med disse produktene?? Og nei, sprayboks er ikke noe godt

alternativ!

EDIT: Tenkte jeg skulle være smart og legge inn en del linker som illustrerer dette. Det funket jo ikke. Hvordan gjør jeg det uten å paste hele adressen slik at den vises i sin helhet??

Det finnes 10 typer mennesker; de som forstår binære tall og de som ikke gjør det.

[ Denne Melding var redigert av: Elling på 2002-10-27 09:40 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-27 09:37, skrev Elling:

Pioneer har endelig kommet med en intern sort DVD-spiller som faktisk ser bra ut. Jeg var en stund redd for at jeg måtte kjøpe Samsungs spiller for ikke å skjemme ut det sorte Chieftec-kabinettet mitt. Plextor har også skjønt det, og leverer en sort CD-brenner. Men der stopper det.

Jeg har et Chieftec Scorpio med beige CD-ROM og beige Digital Doc 5... Kjipt, men det går... Har en gammel mac jeg spraylakka svart. Anbefales ikke, om du ikke kan lakkere. Jeg gjorde det for noen år siden. Resultatet ble OK, men ikke så bra som Chieftec kabinettet egentlig...

Quote:

Jeg vil ha en SB Audigy 2 Platinum, men ikke med en hvit breakoutbox. Jeg regner med at fargede kabinetter selger rimelig bra i forhold til hvite

blant de som kjøper denne typer produkter. Maskiner til kontorbruk er fortsatt grå, og kommer nok til å være det en god stund. En sort skjerm blir faktisk ikke TCO99-sertifisert, ettersom denne sertifiseringen krever at den er beige/grå!

Hmmm. Det var nytt for meg. Kjipe saker!!!

Quote:

Jeg kunne også tenke meg en intern smartkortleser, men kan ikke finne noen sorte. Alle breakoutboxene som Soyo leverer med sine HK er også hvite.

Microplex har i alle fall skjønt det. De leverer viftestyring i både beige, sort og sølv.

Tja. Det er sikkert andre som gjør det også. Jeg vet det er mulig å få tak i farga frontdeksler til CD/DVD spillere. Er imidlertid usikker på hvor, om ikke Microplex har det...

Kan det være så dyrt å levere noen utskiftbare frontdeksler i et par tre farger sammen med disse produktene?? Og nei, sprayboks er ikke noe godt

alternativ!

[/uote]

Det finnes utbyttbare frontdeksler til Audigy. Jeg skulle brladd fram og gitt det til deg, men jeg hat STJELE-NOR, så det går ikke da muligheten for å surfe på creatives side (som er utenlandsk) er meg frarøvet :sad:

EDIT: Tenkte jeg skulle være smart og legge inn en del linker som illustrerer dette. Det funket jo ikke. Hvordan gjør jeg det uten å paste hele adressen slik at den vises i sin helhet??

Jo, du skriver dette; [-URL=www.jalla.com]Klikk her [/url-], untatt de -ene da...

Lenke til kommentar

trode det kabinettet hadde en dør som sjuler cdromene?? Pleier du å følge med når folk bytter cder? Er jo allslags farger på kabbinetter nå for tiden, og dei kan jo selfølgelig ikke lage ekstra deksler til alle cdrom, fanbus, tempmålere, lydkortuttak, disketstasjoner osv i alle farger!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...