Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med å ringe til mobil fra IP-telefon.

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet med IP telefoni fra One Call, noe som fungerer greit. Det eneste er at jeg ikke kan ringe til min mobil. Jeg har Tele2 mobil, og trodde kanskje at det ikke fungerte å ringe til Tele2, men ei veninne av meg har også Tele2, og til henne fungerer det perfekt å ringe. Kan også ringe hvorsomhelst ellers, og det fungerer også å ringe inn til den. (ip telefonen) Altså ingen andre problemer med den.

Min mobil fungerer også som den skal, og har ingen problemer med å ringe ut, eller motta samtaler på den. Er KUN dette ene nummeret som er problemet. Kan ringe TIL IP telefonen, men ikke FRA den.

Har snakket med One Call, og de mener at jeg må feilmld hos Tele2 siden det er til mobilen jeg ikke kan ringe, mens Tele2 mener at jeg må feilmld hos One Call siden det er fra den telefonen jeg prøver å ringe.

Noen som har vært borti noe lignende?

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du et mobilnr. som tilfeldigvis begynner med 47...?

Nei, det begynner på 41. Er det problemer med nummer som begynner på 47?

Litt OT, men er du ellers fornøgd med One Call, har lurt litt på å skaffe med IP-telefoni frå dei, men har sett lite tilbakemelding om dei.

Tja...utstyret kom til tiden, men det fungerte ikke da jeg fikk det. Ringte kundeservice og en på teknisk fikk adgang til pc`n min og måtte rette noe i routeren min samt i ip adpteret. Etter det har det fungert greit. God kvalitet på linja. Har bare hatt det i et par dager da, så jeg har ikke sååå mye erfaring med de. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...