RandiA Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Er omtrent fersk på dette med abonnement. Har bare brukt kontantkort tidligere. Men nå kjøpte jeg en mobil som var knyttet til abonnement Young Talk. Jeg bruker mobilen svært lite og de 200kr. man må betale hver måned blir nok ikke brukt opp, har jo tilgang på svært mye gratis SMS i tillegg. Mitt spørsmål er da: Går det beløpet tapt hver måned som man ikke bruker opp? Ser det står i abonnementbetingelser at det overføres til neste måned, men da forskyves jo bare "problemet". Hvis man da etter 12 måneder sier opp abonnementet og går over til kontant kort igjen, mister man det "akkumulerte" beløpet man ikke har ringt for?? Sikkert noen som vet noe om dette. RandiA Endret 2. september 2006 av RandiA Lenke til kommentar
sforum Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 tror faktisk den saldoen du har hvis du bytter tilbake til kontant blir overført. i hvertfall kan du få saldoen du hadde med kontantkort med deg over til YT. Jeg har samme dilemma egentlig. Har yt nå å tviler på jeg klarer å bruke hele 200kr+30 sms. men min gejnstående saldo etter dette året vil nok gå tapt. for jeg vil ikke ha netcom etterpå.. Det du kan gjøre er jo å ringe netcom på 05050 å spør dem om saldoen din vil bli overført hvis du bytter til kontant igjen.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 tror faktisk den saldoen du har hvis du bytter tilbake til kontant blir overført. i hvertfall kan du få saldoen du hadde med kontantkort med deg over til YT. Jeg har samme dilemma egentlig. Har yt nå å tviler på jeg klarer å bruke hele 200kr+30 sms. men min gejnstående saldo etter dette året vil nok gå tapt. for jeg vil ikke ha netcom etterpå.. Det du kan gjøre er jo å ringe netcom på 05050 å spør dem om saldoen din vil bli overført hvis du bytter til kontant igjen.. 6788937[/snapback] Takk for raskt svar, hørtes greit ut, ja jeg tenkte å ringe, men lang ventetid. Kan jo også spørre på nett-siden deres, men tenkte det var noen som hadde vært ute for det samme. Jeg bruker mest fasttelefonen, og mobil til SMS og der er det jo gratis å få på mange web-sites. RandiA Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Flyttes da du har operatør spørsmål. Lenke til kommentar
zica Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 tror faktisk den saldoen du har hvis du bytter tilbake til kontant blir overført. i hvertfall kan du få saldoen du hadde med kontantkort med deg over til YT. Jeg har samme dilemma egentlig. Har yt nå å tviler på jeg klarer å bruke hele 200kr+30 sms. men min gejnstående saldo etter dette året vil nok gå tapt. for jeg vil ikke ha netcom etterpå.. Det du kan gjøre er jo å ringe netcom på 05050 å spør dem om saldoen din vil bli overført hvis du bytter til kontant igjen.. 6788937[/snapback] Jepp, saldoen vil bli overført til kontant hvis du bytter etter endt bindingstid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Jepp, saldoen vil bli overført til kontant hvis du bytter etter endt bindingstid. 6793853[/snapback] Høres bra ut, altså det som er forflyttet og forflyttet over 12 måneder? Enkelte måneder bruker jeg bare ca 70kr., så jeg regner med å få en "billig bindingstid", selv om samtaleprisen kanskje var noe høy på dette abonnementet. Har forresten ikke så mye sammenligningsgrunnlag. RandiA Lenke til kommentar
zica Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jepp, saldoen vil bli overført til kontant hvis du bytter etter endt bindingstid. 6793853[/snapback] Høres bra ut, altså det som er forflyttet og forflyttet over 12 måneder? 6794264[/snapback] Stemmer det Endret 3. september 2006 av zica Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Tilleggs-spørsmål, ny mobil, nytt abonnement: Er det noen måte å få overført telefonlisten sin og andre innstillinger fra den gamle til den nye mobilen? Tenkte ellers jeg måtte skrive ned en liste for å plotte inn på nytt, før jeg tar ut SIM-kort? RandiA Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 NetCom har noe som heter kontaktsync, https://netcom.no/privat/tjenester/kontaktsynk.html . Stapp i et simkort i den gamle og send synk til 1989. Du får da innstillinger til telefonen din. Synkroniser kontaktlisten din opp til NetCom sin server. Putt så simkort i ny mobil og gjør det samme på den. Ellers så finnes det vel kopier til sim funksjon samt egne simkort verktøy som lar deg kopiere kontaktlistene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå