Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Etter min mening, så er matrix infinity chip den helt klart beste... 800kr ferdig installert 6802304[/snapback] Hva er hensikten med en slik chip? Er det ikke vesentlig billigere å vente på den europeiske versjonen..?? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Etter min mening, så er matrix infinity chip den helt klart beste... 800kr ferdig installert 6802304[/snapback] Hva er hensikten med en slik chip? Er det ikke vesentlig billigere å vente på den europeiske versjonen..?? 6804650[/snapback] Egentlig ikke. La oss si du betaler 900 kr for å få en chip installert, deretter kjøper du alle spillene dine fra www.videogameplus.ca .. 1) Du får spillene 6 mnd til 1 år før de kommer til europa 2) Spillutvalget er myyyyyyyye større 3) Du sparer penger når spillene koster ca 300-350 kr ink porto. Lenke til kommentar
fei Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er spillchip.com et bra sted? 6796803[/snapback] Jeg ble meget fornøyd med service herfra. Gode priser, rask jobb, ingen forhåndsbetaling. Samt at om du spør tar han bilde av jobben som er gjort(ikke det at jeg skjønner hva som er bra eller ikke, men det er likevel betryggende). Har fått chippet 2 andre steder (inkl playteconline)men er klart mest fornøyd med spillchip.com. Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Etter min mening, så er matrix infinity chip den helt klart beste... 800kr ferdig installert 6802304[/snapback] hvor betalte du 800 kr? Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 er spillchip.com et bra sted? 6796803[/snapback] Jeg ble meget fornøyd med service herfra. Gode priser, rask jobb, ingen forhåndsbetaling. Samt at om du spør tar han bilde av jobben som er gjort(ikke det at jeg skjønner hva som er bra eller ikke, men det er likevel betryggende). Har fått chippet 2 andre steder (inkl playteconline)men er klart mest fornøyd med spillchip.com. 6806039[/snapback] så du ville si at spillchip.com var best? har du no negativt å si om playteconline.com? har litt problemer med å velge sted Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Etter min mening, så er matrix infinity chip den helt klart beste... 800kr ferdig installert 6802304[/snapback] hvor betalte du 800 kr? 6808616[/snapback] Jeg har en bekjent som gjør det for 800kr ink chip... Bor i vestfold. Han har drevet med det siden den først chip`n til psx kom, og er meget dyktig. Send meg en pm hvis det skulle være av interesse Lenke til kommentar
fei Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 er spillchip.com et bra sted? 6796803[/snapback] Jeg ble meget fornøyd med service herfra. Gode priser, rask jobb, ingen forhåndsbetaling. Samt at om du spør tar han bilde av jobben som er gjort(ikke det at jeg skjønner hva som er bra eller ikke, men det er likevel betryggende). Har fått chippet 2 andre steder (inkl playteconline)men er klart mest fornøyd med spillchip.com. 6806039[/snapback] så du ville si at spillchip.com var best? har du no negativt å si om playteconline.com? har litt problemer med å velge sted 6808751[/snapback] Vel jeg har kjøpt en av ps2 maskinene mine fra playtech. Den fungerte bra den første uka. Så begynte den å hakke å hoppe i filmer og spill(laserfeil), Jeg sa fra til playtech som skulle fikse, det gikk ikke på garanti pga han mente chippen ikke var grunnen til feilen så jeg måtte betale 150kr for en justering. Det fikset ikke noe så da jeg tok kontakt igjen så han vi måtte skifte laser og det ville koste meg 600kr. Da kjøpte jeg ny hos spillchip.com som har vært uten problemer. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
PS3_utsatt_igjen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vel jeg har kjøpt en av ps2 maskinene mine fra playtech. Den fungerte bra den første uka. Så begynte den å hakke å hoppe i filmer og spill(laserfeil), Jeg sa fra til playtech som skulle fikse, det gikk ikke på garanti pga han mente chippen ikke var grunnen til feilen så jeg måtte betale 150kr for en justering. Det fikset ikke noe så da jeg tok kontakt igjen så han vi måtte skifte laser og det ville koste meg 600kr. Da kjøpte jeg ny hos spillchip.com som har vært uten problemer.Løp og kjøp! 6819237[/snapback] Jøss, ingen fabrikk garanti på ny maskin hos playtech?. Spillchip.com / Digistore.no og flere andre har ivertfall 6 mnd fabrikk garanti på ny maskin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er umulig å få fabrikkgaranti når man åpner en Playstation. Sony nuller garantien ved åpning. Men du mener kanskje at disse "firmaene" garanterer arbeidet - det har vi vel igjen å se.. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er umulig å få fabrikkgaranti når man åpner en Playstation.Sony nuller garantien ved åpning. Men du mener kanskje at disse "firmaene" garanterer arbeidet - det har vi vel igjen å se.. 6820111[/snapback] "Fabrikkgaranti" betyr at selger tar over garantien ja, slik at hvis noe skjer så står selger ansvar for å reprasjon eller ny maskin.. Lenke til kommentar
Nightrun Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 noe nytt om Final Fantasy XII? når det kommer til europa... Lenke til kommentar
The1 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 noe nytt om Final Fantasy XII?når det kommer til europa... 6882911[/snapback] Ifølge play.com og ign.com, er europa lanseringen 23 februar 2007. Men ikke se bort ifra at spillet kan komme enda senere. RPG spill tross alt. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 noe nytt om Final Fantasy XII?når det kommer til europa... 6882911[/snapback] Ifølge play.com og ign.com, er europa lanseringen 23 februar 2007. Men ikke se bort ifra at spillet kan komme enda senere. RPG spill tross alt. 6884493[/snapback] Kommer vel i starten av october i usa? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvis jeg ikke husker feil, så kommer den 31 oktober i usa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå