Ø.B. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Men fikk jeg pose? neida, måtte sykle helt hjem igjen (litt over 5min hver vei) og hente 50 jævla øre til den posen. 7506931[/snapback] Hmmm, dette er vel like mye din skyld, burde vel ha klart å snakka deg ut av den der Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Men fikk jeg pose? neida, måtte sykle helt hjem igjen (litt over 5min hver vei) og hente 50 jævla øre til den posen. 7506931[/snapback] Hmmm, dette er vel like mye din skyld, burde vel ha klart å snakka deg ut av den der 7506943[/snapback] nei, ikke når det sitter ei gammel sur kjerring bak disken, som absolutt skulle ha den 50 øringen. Spurte og prøvde å overtale, men ikke fa** om det gikk inn. Endret 15. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 nei, ikke når det sitter ei gammel sur kjerring bak disken, som absolutt skulle ha den 50 øringen. Spurte og prøvde å overtale, men ikke fa** om det gikk inn. 7506950[/snapback] Jeg har kjøpt en slik tskjorte til slike tilfeller. Men ja, noen kassadamer er verre enn andre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Rema bruker relativt store summer på plastposer per år og de tar penger for å dekke inn noe av dette tapet. Fortjenesten dere ville gått ganske mye ned hvis de måtte dekke alt dette selv. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 nei, ikke når det sitter ei gammel sur kjerring bak disken, som absolutt skulle ha den 50 øringen. Spurte og prøvde å overtale, men ikke fa** om det gikk inn. 7506950[/snapback] Jeg har kjøpt en slik tskjorte til slike tilfeller. Men ja, noen kassadamer er verre enn andre. 7506960[/snapback] Slike utsagn kan provosere. Og du kan bli tatt seriøst. Jeg anbefaler eg å fjerne den selvmordsbomberskjorta... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Slike utsagn kan provosere. Og du kan bli tatt seriøst. Jeg anbefaler eg å fjerne den selvmordsbomberskjorta... 7506996[/snapback] synes det var hysterisk morsom jeg. :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Slike utsagn kan provosere. Og du kan bli tatt seriøst. Jeg anbefaler eg å fjerne den selvmordsbomberskjorta... 7506996[/snapback] ...For å skremme dama, ikke sprenge butikken. Ser ikke noe galt i det innlegget der. Du får heller rapportere og la en moderator ta seg av det Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Posene koster faktisk veldig mye. Sjekka en dag på jobb (Bilxtra) Var ganske mange hundrekroner for en kartong med 200 poser... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Men fikk jeg pose? neida, måtte sykle helt hjem igjen (litt over 5min hver vei) og hente 50 jævla øre til den posen. 7506931[/snapback] Hmmm, dette er vel like mye din skyld, burde vel ha klart å snakka deg ut av den der 7506943[/snapback] nei, ikke når det sitter ei gammel sur kjerring bak disken, som absolutt skulle ha den 50 øringen. Spurte og prøvde å overtale, men ikke fa** om det gikk inn. 7506950[/snapback] Du vurderte ikke å spørre noen av de som var bak deg i køen, eller lete ute litt, finne en flaske, pante den, og gi den gamle dama 1 kr, og få to poser? Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som har no statistikk på hvor mye penger vi Nordmenn bruker på bæreposer i året til sammen? Altid hyggelig å kunne litt unyttig kunnskap Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Posene koster faktisk veldig mye. Sjekka en dag på jobb (Bilxtra) Var ganske mange hundrekroner for en kartong med 200 poser... 7509119[/snapback] "Mange hundre kroner for 200 poser? Faen!, må jo være gullbelagt eller noe da.. Høres ikke særlig trolig ut. mellom 10 og 30 øre pr pose ville jeg tippet. Om det er noe extra miljø gebyr til staten aner jeg ikke. Men om det var så forbanna viktig med miljø så burde man heller se på alt av embalasje på forbruks varer.. Her er det mye unødvendig plastik og annet dritt! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Synes det er rett å rimelig at de tar betalt for posene. Er jo et produkt på likhet med andre produkter som koster 50 øre. Skal disse produktene også være gratise (er ikke mange, om noen, produkter som koster det, men dere skjønner prinsippet). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg tviler på at de store kjedene betaler flere hundre kroner for posene. Jobber selv på Prix, og vi tar 70 øre for posene, men om noen glemmer pose (noe mange gjør, merkelig nok ) så tar vi ikke betalt. Sjefen sier heller ingenting om at vi må gjøre det, så jeg går ut i fra det er en okei praksis fra administrasjonens side. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Slike utsagn kan provosere. Og du kan bli tatt seriøst. Jeg anbefaler eg å fjerne den selvmordsbomberskjorta... 7506996[/snapback] ...For å skremme dama, ikke sprenge butikken. Ser ikke noe galt i det innlegget der. Du får heller rapportere og la en moderator ta seg av det 7507039[/snapback] Ser humoren i det jeg også, men alikevel. Gadd ikke rapportere. On-Topic: Så lenge det er reklame/logo på posen, så synes jeg ikke man skal betale for det. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Slike utsagn kan provosere. Og du kan bli tatt seriøst. Jeg anbefaler eg å fjerne den selvmordsbomberskjorta... 7506996[/snapback] ...For å skremme dama, ikke sprenge butikken. Ser ikke noe galt i det innlegget der. Du får heller rapportere og la en moderator ta seg av det 7507039[/snapback] Ser humoren i det jeg også, men alikevel. Gadd ikke rapportere. On-Topic: Så lenge det er reklame/logo på posen, så synes jeg ikke man skal betale for det. 7511432[/snapback] Enig. Neste gang skal jeg spørre om jeg kan få en uten logo, det hadde jo forsåvidt fjernet noe av tapet deres.. Å ikke ha svære logoer over hele posen. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hørt om en kompis av stefaren min som driver butikk. Tjente flere millioner på å øke prisene med 50 øre. Så joda. Posene koster nok 50 øre fordi de tjener på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå