ugotabanana Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Går du til fastlegen tar det så lang tid å få time at du dauer før du får slippe til... 6845737[/snapback] Sist jeg var hos fastlegen for par uker siden fikk jeg time på samme dag som jeg ringte. . Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Min fastlege sier at grønnsåpe er veldig nyttig mot betennelse og liknende ting. Gikk rundt med betennelse i storetåen(begge kantene) i 4 mnder, måtte klippe av hele neglen og fjerne dritet, har gjort dette før og. Det er vel gjerne sånn at du må klippe av neglen på fingrene og om det ikke går vekk. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg lurte på om noen hvet hva jeg skal gjøre vis jeg har fått betenelse i en fingerjeg har så jævlig vondt i fingeren men orker ikke gå på legevakta noen som hvet hva jeg skal gjørte takk for hjelpa Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Syns det å bare stikke et hull på hele greia virket enkelt å greit. Hvorfor ikke bare prøv det først? Det kan vel ikke skade så myle vel, å går det ikke over å alt blir verre så er det vel bare å dra til legen likevel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Og spis mye Ibux, da ibux er svakt betennelsesdempende. Vær forsiktig med ibux om du har mageproblemer btw Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei. Oppblåst finger kan tyder på stapylokkokus infeksjon, som kan føre til sepsis og nekrosis. (Du mister livet eller fingeren) Du trenger antibiotika mot infeksjon og anti-histamin mot inflammasjonen. Derfor trenger du en lege. vaio Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kan man dø av betennelse i fingeren ? Jeg føler det ikke skal mye til får å dø nå til dags "/ Aids og kreft og betennelse i fingeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå