Moenjr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hallo! Har lenge tenkt på å investere i et ordentlig musikkprogram. Har titta litt rundt på nettet og fristelsen ligger på Cubase SX 3.0. Men har sett endel Tutorials fra dette programmet, og jeg har fått et inntrykk av at man ikke kan komponere musikk på pcen sin. Altså, at man må ha eksterne instrumenter for å lage musikken Kanskje jeg tar helt feil, men det er i hvertfall mitt inntrykk. Så jeg lurer på om det er noen som har noe evt erfaring med dette programmet, som kan fortelle meg om det faktisk fungerer å komponere musikk uten eksterne instrumenter? TAKK Lenke til kommentar
oddity Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Cubase støtter bruk av VST instrumenter. Sjekk ut kvraudio.com for masse gratis synther og andre ting Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fungerer kjempefint, finnes forresten mange samplepack også med all slags instrumenter du bare kan drømme om. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Eksterne instrumenter er IKKE nødvendig for å lage komplette sanger i sequencere. Så som folk over sier, kjøp deg Cubase og noen dugelige VST-packs du leser deg frem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå