Gå til innhold

Hente Pakke på posten uten lappen?

Lakus

Anbefalte innlegg

Som topic sier kan jeg hente en pakke på posten uten den lappen som man får? Har jo det nummeret og sånn da, og når jeg gå på posten.no og går på pakkesporing kan jeg trykke på en knapp som heter "henteseddel", der kommer den lappen opp bare ikke noe som er utfylt, men med det nummeret på nederst.

Kan jeg printe ut og bruke den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det vet jeg ikke men høres jo logisk ut at hvis du kan bevise at du er deg (med Id) så må du da jo kunne hente det som er til deg der...

6788534[/snapback]

Kan du ikke prøve? Ta med deg ID og prøv å få ut skjermkortet med bare navn. Hvis det ikke går slenger du frem sporingsnummeret?

Du må ha svart til 16:00, da stenger Posten her :wee:

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke men høres jo logisk ut at hvis du kan bevise at du er deg (med Id) så må du da jo kunne hente det som er til deg der...

6788534[/snapback]

Kan du ikke prøve? Ta med deg ID og prøv å få ut skjermkortet med bare navn. Hvis det ikke går slenger du frem sporingsnummeret?

Du må ha svart til 16:00, da stenger Posten her :wee:

6788563[/snapback]

Ja okey skal teste det ut, bør vel klare det før kl 4 tenker jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Det er ikke mulig å hente en pakke med kun navn. For, de registrerer ikke pakken på navnet, de registrerer den på nr. Slik er det hvertfall her i Bodø. Og det vet jeg, for jeg har nok prøvd det. :)

6788625[/snapback]

Jeg har henta pakker uten sporingsnummer eller lapp, bare med id kort. Det går fint, så lenge de bak disken sier seg villige til å leite litt.

Lenke til kommentar
Det er ikke mulig å hente en pakke med kun navn. For, de registrerer ikke pakken på navnet, de registrerer den på nr. Slik er det hvertfall her i Bodø. Og det vet jeg, for jeg har nok prøvd det. :)

6788625[/snapback]

La nå Lakus få prøve, for min del :p

Jeg vil ha min Logitech G5 og qPad i dag, gidder ikke vente til Mandag for å få hentelappen med sporingsnummeret.

Kom deg avgårde nå Lakus :wee:

Lenke til kommentar

6788625[/snapback]

Jeg har henta pakker uten sporingsnummer eller lapp, bare med id kort. Det går fint, så lenge de bak disken sier seg villige til å leite litt.

6788640[/snapback]

Hmm.. Her jeg bor så sier de at det ikke registreres på navn, så de har ikke mulighet til å finne ut hvor den er, med mindre de leiter sånn, mye.. Men, for all del, det er sikkert forskjellig fra plass til plass.

Lenke til kommentar

6788625[/snapback]

6788640[/snapback]

Hmm.. Her jeg bor så sier de at det ikke registreres på navn, så de har ikke mulighet til å finne ut hvor den er, med mindre de leiter sånn, mye.. Men, for all del, det er sikkert forskjellig fra plass til plass.

6788667[/snapback]

Det står jo navn på pakken, så om de ikke har übermange pakker inne, kan de nok lete litt.

Lenke til kommentar
Det står jo navn på pakken, så om de ikke har übermange pakker inne, kan de nok lete litt.

6788678[/snapback]

Ja, det er nettopp det. Kan godt være kasseren som er slapp, men de sier at de har så mange pakker inne at de ikke har mulighet for å finne den. :p

Ser jo somregel ut som at det er ett par hundre pakker der, så jeg skjønner dem nok.

Lenke til kommentar
meh, er jo bare å dra en hvit løgn, og si at du MÅ ha pakka i dag, så er nok de fleste litt ålreite. Vær litt strategisk også, ikke spør om det når det er lang kø osv.

6788760[/snapback]

Tenkte på det jeg også. Tenkte jeg skulle si at jeg skal reise på Mandag, og blir borte i mer en 2 uker. (pakken returneres)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...