ze5400 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Nå som PSP 1.71 downgradernen har kommet lurte jeg på om noen som har 1.5 kunne være så snill å følge disse skrittene og sende meg DOWNGRADER mappa. Instruction for the 1.50 user ----------------------------- 1) Copy the folders downhelper and downhelper% from the folder 1.50 HELPER folder to /PSP/GAME/ in your memstick. 2) Obtain the 1.50 updater and put it in /PSP/GAME/UPDATE in your memstick. Some download links for it: http://www.psphacks.net/files/PSPFirmwares/1.5/ 3) Init the downhelper program. It will dump your flash and some files from the updater eboot to the memstick. 4) After that, the program will exit. You can now delete the updater from /PSP/GAME/UPDATE 5) You'll notice that you have a new folder in the root of your memstick called "DOWNDATER". That's the folder you'll have to send to a 2.71 to let him use the downdater. Hvis noen kunne sende meg en PM med den DOWNDATER mappa ville jeg blitt kjempeglad MERK: Sålangt jeg kan se er ikke dette å diskutere piratvare fordi det fins masse hjemmelagde programmer for 1.5 Endret 2. september 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå