Jørnan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er ute etter et screenshot program, men finnes det et i java, slik at man kan bruke det på så og si alle telefoner? Ser at i tester her og der så har de screenshot av mobiltelefonen. Regner med de har et program som fikser det. Hva slags program blir brukt? Og finnes det et screenshot program til UIQ 3/P990i? Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er ute etter et screenshot program, men finnes det et i java, slik at man kan bruke det på så og si alle telefoner? Ser at i tester her og der så har de screenshot av mobiltelefonen. Regner med de har et program som fikser det. Hva slags program blir brukt? Og finnes det et screenshot program til UIQ 3/P990i? 6788385[/snapback] Du kan bruke CaptureScreen-linken. Og det er gratis. PS: Tar ikke bilder av 2D eller 3D-bilder. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Får bare lastet ned en .zip fil. Har prøvd å pakke ut den og gjøre den om til en .sis fil med MakeSIS. Det fungerte ikke. Sikkert jeg som gjorde en feil, men jeg fikk det ikke til. Prøvde å bare bytte navnet til .sis, det fungerte heller ikke. Da kunne jeg ikke installere programmet på mobiltelefonen. Har du en likn til .sis filen? Endret 2. september 2006 av jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå