48JOKS Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Hei jeg får ikke til å reservere sete til HW LAN på partyticket sidene. Jeg får følgende melding: Whoops, it seems we are unable to make a seatmap image right now, the error reported was: Unable to load base image, check imgserver_log this is probably a temporary error, so try again in a bit. Og når jeg trykker på "go here" linken får jeg dette: Whoops, it seems we are unable to make a seatmap image right now, the error reported was: Unable to load base image, check imgserver_log this is probably a temporary error, so try again in a bit. Hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
UlfFurious Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Du må vente som alle oss andre fordi seatmape har ikke kommet ennå Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Du må vente som alle oss andre fordi seatmape har ikke kommet ennå 6788602[/snapback] Når kommer det da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Det er ikke kommet med offentlig enda. Lenke til kommentar
endless Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 jeg har to spørsmål Hvorfor er ikke seatinga oppe enda? Har dere tenk på den i det heletatt? Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) jeg har to spørsmål Hvorfor er ikke seatinga oppe enda? Har dere tenk på den i det heletatt? 6846758[/snapback] Selvfølgelig har vi tenkt på seatmap, hva er det for et spørsmål? Det kommer når det er ferdig. Ta det med ro. Jeg vil tippe det er tilgjengelig i løpet av maks en uke. Nå begynner dessuten de siste detaljene på tech-siden å falle på plass. Se frem til et supert LAN-party! :!: Endret 12. september 2006 av elfkin Lenke til kommentar
endless Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 jeg har to spørsmål Hvorfor er ikke seatinga oppe enda? Har dere tenk på den i det heletatt? 6846758[/snapback] Selvfølgelig har vi tenkt på seatmap, hva er det for et spørsmål? Det kommer når det er ferdig. Ta det med ro. Jeg vil tippe det er tilgjengelig i løpet av maks en uke. Nå begynner dessuten de siste detaljene på tech-siden å falle på plass. Se frem til et supert LAN-party! :!: 6848841[/snapback] Negativ som altid jeg vet du.. jeg skal ikke seate meg jeg har plass jeg men tenker på deltageres beste.. Lenke til kommentar
dumilum Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 jeg har to spørsmål Hvorfor er ikke seatinga oppe enda? Har dere tenk på den i det heletatt? 6846758[/snapback] Sjekk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg