icer Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Har en WD 250gb ekstern harddisk som jeg har brukt til å overføre filer fra hjem->hybelen siden jeg ikke har internett tilgang der... Nå idag når jeg skulle koble den til (lenge siden den har vert ibruk og 3-4 som har lånt den) så kom den opp som en ny stasjon, men logoen som tidligere har komt frem samt autokjør kom ikke. Da jeg skulle gå innpå den så fikk jeg bare at "Disken er skadet og må formateres" Når jeg kobler den til den bærbare pc'en så kommer den helt normalt... Det er Win XP sp1 på den gamle (den ble kjøpt i 98') (frykter pc'en klikker om jeg oppgraderer, har gjort det før) og Win XP sp2 (alt av oppdateringer) på den nye... Disken er formatert i NTFS format, men siden pc'en leste alt som var innpå før så skulle ikke dette ha noe å si... Håper på svar! Endret 2. september 2006 av icer Lenke til kommentar
icer Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå