Me04 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Som dere alle vet så går det ann å sette alarm på mobilen så den ringer på et tidspunkt. Men det jeg lurte på var om det går ann å sette alarm for hele uka. Foreksempel at jeg setter alarm på mandag for hele uka og da ringer den hver morgen. Finnes det no sånt program som kanskje er gratis eller billig som kan lastet ned? Hvis noen vet det håper jeg du/dere kan fortelle meg det! Takk på forhånd! Endret 2. september 2006 av ibrar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Har du prøvd handy clock? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du leter etter et program, dermed blir denne feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Har du prøvd handy clock? 6788061[/snapback] Handy clock? Hvordan virker det? Er det gratis eller? Og hvor kan jeg få tak i det? Endret 3. september 2006 av ibrar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sjekk handango.com og nei, det koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå